اخبار داغ

۱۰۷هزارفرصت شغلی دربخش صنعت کشورایجادشد

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز،معاون امور صنایع وزیر صنعت ،معدن و تجارت گفت: در ۱۰ ماهه نخست امسال ۱۰۷ هزار فرصت شغلی در بخش صنعت کشور ایجاد شده است که بخش مهمی از توسعه اقتصادی را محقق کرده است. مهدی صادقی‌نیارکی پیش از ظهر امروز در همایش فعالان بخش خصوصی اردبیل با حضور وزیر صمت […]

اشتراک گذاری
18 اسفند 1399
99 بازدید
کد مطلب : 33811

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز،معاون امور صنایع وزیر صنعت ،معدن و تجارت گفت: در ۱۰ ماهه نخست امسال ۱۰۷ هزار فرصت شغلی در بخش صنعت کشور ایجاد شده است که بخش مهمی از توسعه اقتصادی را محقق کرده است.

مهدی صادقی‌نیارکی پیش از ظهر امروز در همایش فعالان بخش خصوصی اردبیل با حضور وزیر صمت اظهار داشت: در ۱۰ ماهه نخست امسال ۱۰۷ هزار فرصت شغلی در بخش صنعت کشور ایجاد شده است که بخش مهمی از توسعه اقتصادی را محقق کرده است.

وی بیان کرد: توانسته‌ایم اشتغال‌زایی صنایع کشور را ۲۸ درصد افزایش دهیم که این میزان در مقایسه با سال گذشته رشد قابل توجهی را نشان می‌دهد و درصدد هستیم با اجرای طرح‌های صنعتی کشور مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها را به حدأقل رسانده و جهش خوب اقتصادی را در صنعت کشور رقم بزنیم.

معاون امور صنایع وزیر صنعت ،معدن و تجارت گفت:

امسال توانستیم با همکاری‌های به عمل آمده ۵ هزار و ۷۰۰ واحد صنعتی را در کشور به بهره‌برداری برسانیم و یک هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی راکد را به فعال کنیم که این مهم نشان از وضعیت مطلوب استان در این حوزه است.

صادقی‌نیارکی ادامه داد: صدور پروانه بهره‌برداری صنایع افزایش قابل توجهی یافته و میزان صدور پروانه در واحدهای صنعتی ۸ درصد و جواز تأسیس نیز با رشد ۳۸ درصدی روبه‌رو شده است که این مسئله نشان از افزایش فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی در سطح کشور است

وی اظهار کرد: استان اردبیل با ۵۶ واحد زمینه اشتغال یک هزار و ۲۰۰ نفر را فراهم کرده که این موضوع توسعه اقتصادی را به دنبال دارد و در این زمینه حامیان تولیدکنندگان با رفع مشکلات تولید و اشتغال به دنبال تحقق اهداف مورد نظر و نیز رفع مشکل تولید و اشتغال هستند.

منبع ؛ تسنیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *