اخبار داغ

گاز به ۵ روستای گرمسار رسید

مشعل گازرسانی به ۵ روستای شهرستان گرمسار روشن شد. به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، به نقل از روابط‌عمومی شرکت گاز سمنان، بهره‌برداری از پروژه گازرسانی به روستاهای ناروهه، بنه‌کوه، کهک، سنرد و ساروزن از توابع شهرستان گرمسار با حضور منوچهر فخری، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد. […]

اشتراک گذاری
18 اسفند 1399
70 بازدید
کد مطلب : 33971

مشعل گازرسانی به ۵ روستای شهرستان گرمسار روشن شد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، به نقل از روابط‌عمومی شرکت گاز سمنان، بهره‌برداری از پروژه گازرسانی به روستاهای ناروهه، بنه‌کوه، کهک، سنرد و ساروزن از توابع شهرستان گرمسار با حضور منوچهر فخری، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد.

علیرضا اعوانی، مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان در حاشیه این مراسم، با اشاره به پروژه‌های گازرسانی به روستاهای شهرستان گرمسار گفت: گازرسانی به روستاها و مناطق محروم استان یکی از اولویت‌های این شرکت است و امیدواریم بهره‌برداری از این پروژه‌ها علاوه بر ارتقای سطح رفاه ساکنان، به ایجاد رونق‌بخش تولید و کشاورزی این منطقه منجر شود.

اعوانی توسعه عادلانه گازرسانی در شهرها و روستاهای استان پهناور سمنان را از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی و موجب افتخار و مباهات مدیران و کارکنان شرکت گاز دانست.

او گفت: با بهره‌برداری از پروژه گازرسانی به این پنج روستا، پوشش گاز در بخش روستایی شهرستان گرمسار به ۹۸ درصد رسید.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان اظهار امیدواری کرد: در آینده شاهد برخورداری تمام روستائیان هم‌استانی از این نعمت خدادادی باشیم.

وی بابیان اینکه این طرح‌ها رونق و توسعه اقتصادی منطقه را به دنبال دارند، افزود: برای اجرای این پروژه، حدود ۲۹ کیلومتر خطوط شبکه و تغذیه گاز احداث‌شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان مزیت‌های رقابتی گاز در مقایسه با سایر سوخت‌های فسیلی و نقش آن در افزایش بهره‌وری را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: خوشبختانه با توجه به زیرساخت‌های فراهم‌شده پایداری جریان گاز در سراسر استان از ضریب اطمینان بسیار بالایی برخوردار است.

اعوانی بیان کرد: شرکت گاز استان در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و رونق تولید و اشتغال، از پذیرش متقاضیان بخش تولید و صنعت و جایگزینی سوخت واحدهای کشاورزی و صنعتی فعال استقبال می‌کند.

او، آموزش اصول و روش‌های استفاده ایمن و بهینه از گاز طبیعی را از مهم‌ترین مسؤولیت‌های اجتماعی این شرکت دانست و بر رعایت نکات ایمنی به‌منظور استفاده صحیح آر این نعمت الهی تأکید کرد.

منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *