اخبار داغ

وزیرصمت دراردبیل؛صادرات به کشورهای هدف راموردتوجه قرارداده ایم

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، حضور وزیر صمت و مسئولان استانی کارخانه تولیدات چوبی شرکت نگین آرتاویل با ۱۷۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی برای ۱۰۰ نفر افتتاح شد. علیرضا رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح کارخانه تولید ام‌.دی‌.اف شرکت نگین زرین چوب آرتاویل در اردبیل اظهار داشت: […]

اشتراک گذاری
18 اسفند 1399
88 بازدید
کد مطلب : 33745

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، حضور وزیر صمت و مسئولان استانی کارخانه تولیدات چوبی شرکت نگین آرتاویل با ۱۷۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی برای ۱۰۰ نفر افتتاح شد.

علیرضا رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح کارخانه تولید ام‌.دی‌.اف شرکت نگین زرین چوب آرتاویل در اردبیل اظهار داشت: این کارخانه با تولید محصولات چوبی و تخته فیبر خام با چگالی متوسط از چوب فعالیت خود را از امروز آغاز می‌کند که به عنوان یک ظرفیت مناسب اشتغال‌زایی برای این استان محسوب می‌شود.

وی با اشاره به سرمایه‌گذاری ۱۷۰ میلیارد تومانی در اجرای این پروژه گفت: زمینه اشتغال ۱۰۰ نفر با بهره‌برداری از این پروژه محقق خواهد شد که به همین

منظور نیاز است تا زمینه و بستر سرمایه‌گذاری را توسعه بخشیده و با حمایت‌های همه‌جانبه در این زمینه موضوع صادرات کشورهای هدف نیز مورد تمرکز قرار گیرد.

وزیر صمت ادامه داد: این کارخانه تولیدات خود را در زمینه محصولات ام.دی.اف و رویه درب ملامینه را مد نظر قرار داده که می‌تواند مازاد نیاز داخلی کشور به کشورهای دیگر نیز محصولات تولیدی را صادر کند.

منبع؛تسنیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *