اخبار داغ

عربستان قیمت نفت خام برای صادرات به آسیا و آمریکا را افزایش داد

شرکت آرامکوی عربستان قیمت نفت سبک عرب برای تحویل به آسیا، بزرگترین بازار منطقه‌ای خود را ۴۰ سنت در هر بشکه افزایش داد و به ۱/۴۰ دلار بالاتر از شاخص منطقه‌ای رساند. قیمت صادرات نفت خام عربستان به آمریکا هم بالا رفته است.  به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، به نقل از بلومبرگ، عربستان به دنبال تمدید […]

اشتراک گذاری
18 اسفند 1399
161 بازدید
کد مطلب : 33766

شرکت آرامکوی عربستان قیمت نفت سبک عرب برای تحویل به آسیا، بزرگترین بازار منطقه‌ای خود را ۴۰ سنت در هر بشکه افزایش داد و به ۱/۴۰ دلار بالاتر از شاخص منطقه‌ای رساند. قیمت صادرات نفت خام عربستان به آمریکا هم بالا رفته است.

 به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، به نقل از بلومبرگ، عربستان به دنبال تمدید قرارداد کاهش تولید اوپک پلاس که حاکی از کاهش عرضه نفت در بازار است، قیمت نفت خام خود را برای صادرات به آسیا و آمریکا در ماه آینده میلادی افزایش داد.

 بزرگترین صادر کننده نفت دنیا قیمت نفت خام خود را برای صادرات به شرق در ماه آوریل به بالاترین رقم از از زمان جنگ قیمت نفت در سال گذشته میلادی رساند.  این اقدام عربستان نشان می‌دهد این کشور پیش‌بینی می‌کند با وجود تصمیم شگفت‌انگیز ائتلاف اوپک‌پلاس مبنی بر ادامه کاهش تولید، تقاضا همچنان رو به افزایش باشد.

 شرکت آرامکوی عربستان قیمت نفت سبک عرب برای تحویل به آسیا، بزرگترین بازار منطقه‌ای خود را ۴۰ سنت در هر بشکه افزایش داد و به ۱.۴۰ دلار بالاتر از شاخص منطقه‌ای رساند. تاجران نفتی و پالایشگاه ها قبل از اقدام هفته گذشته اوپک پلاس انتظار داشتند آرامکو قیمت نفت خود را ثابت نگه دارند.

منبع: تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *