اخبار داغ

داعش به دنبال آغاز حملات گسترده علیه بغداد

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز ، تحلیلگر و کارشناس نظامی عراق، امروز از طرح تروریست‌های داعش برای سیطره بر ناحیه «جرف النصر» در شمال استان بابل خبر داد و گفت که آنها به دنبال آغاز حملات علیه بغداد و اطراف آن هستند. «صفاء الاعسم» تحلیلگر و کارشناس نظامی عراق ، امروز (دوشنبه – ۸ مارس) از […]

اشتراک گذاری
18 اسفند 1399
176 بازدید
کد مطلب : 34074

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز ، تحلیلگر و کارشناس نظامی عراق، امروز از طرح تروریست‌های داعش برای سیطره بر ناحیه «جرف النصر» در شمال استان بابل خبر داد و گفت که آنها به دنبال آغاز حملات علیه بغداد و اطراف آن هستند.

«صفاء الاعسم» تحلیلگر و کارشناس نظامی عراق ، امروز (دوشنبه – ۸ مارس) از طرح تروریست‌های داعش برای سیطره بر ناحیه «جرف النصر» (جرف الصخر سابق) در شمال استان بابل خبر داد و گفت که آنها به دنبال آغاز حملات علیه بغداد و اطراف آن هستند.

وی در گفت‌وگو با پایگاه خبری «المعلومه» تصریح کرد: تروریست‌های داعش تلاش دارند تا جرف‌النصر در شمال بابل را تحت کنترل خود در آورند و از آنجا حملات تروریستی علیه بغداد و اطراف آن را از سر گیرند.

الاعسم افزود: این ناحیه امتداد طبیعی از صحرای غربی به سوی مرزهای سوریه و نقطه وصل برای رسیدن به عتبات عالیات و سایر مناطق حیاتی و حساس به شمار می‌رود و به همین دلیل تحت کنترل درآوردن به اولویت تروریست‌های داعش تبدیل شده است.

منبع:فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *