اخبار داغ

توتال: قیمت نفت ۷۰ دلار نمی‌ماند

مدیرعامل توتال با بیان این که دو سال زمان خواهد برد تا اقتصاد جهانی از پیامدهای پاندمی ویروس کرونا بهبود پیدا کند، اظهار کرد قیمت نفت بعید است در سطح فعلی ۷۰ دلار در هر بشکه بماند. به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز،، پاتریک پویانه، مدیرعامل شرکت فرانسوی توتال به رادیو بی اف ام گفت: انتظار […]

اشتراک گذاری
18 اسفند 1399
50 بازدید
کد مطلب : 33982

مدیرعامل توتال با بیان این که دو سال زمان خواهد برد تا اقتصاد جهانی از پیامدهای پاندمی ویروس کرونا بهبود پیدا کند، اظهار کرد قیمت نفت بعید است در سطح فعلی ۷۰ دلار در هر بشکه بماند.

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز،، پاتریک پویانه، مدیرعامل شرکت فرانسوی توتال به رادیو بی اف ام گفت: انتظار ندارم قیمت نفت در ۷۰ دلار در هر بشکه بماند و قیمت مناسب از نظر من بین ۵۰ تا ۶۰ دلار در هر بشکه است.

بر اساس گزارش رویترز، قیمت نفت برنت در معاملات روز دوشنبه در پی گزارش حملات به تاسیسات عربستان سعودی، برای نخستین بار از زمان شیوع ویروس کرونا به بالای ۷۰ دلار در هر بشکه صعود کرد و نفت آمریکا هم در بالاترین حد خود در بیش از دو سال گذشته ایستاد.

بانک بازرگانی ابوظبی هم با توجه به محدود شدن عرضه در بازار پس از تصمیم اخیر وزیران اوپک پلاس برای حفظ محدودیت عرضه فعلی در آوریل، پیش بینی کرد میانگین قیمت نفت برنت امسال ۶۵ دلار و ۵۰ سنت و سال آینده ۶۷ دلار در هر بشکه خواهد بود.

منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *