اخبار داغ

برخورداتوبوس اسکانیاووانت درجاده سرچشم-اردبیل۱۳حادثه دیده برجای گذاشت

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: ۱۳حادثه دیده در پی برخورد اتوبوس اسکانیا و وانت نیسان در جاده سرچم بر جای ماند. عزت‌الله ضربی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: پیرو گزارش دریافتی ساعت ۶:۵۸ صبح امروز ۱۸ اسفند از اورژانس مبنی بر برخورد یک […]

اشتراک گذاری
18 اسفند 1399
94 بازدید
کد مطلب : 33879

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: ۱۳حادثه دیده در پی برخورد اتوبوس اسکانیا و وانت نیسان در جاده سرچم بر جای ماند.

عزت‌الله ضربی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: پیرو گزارش دریافتی ساعت ۶:۵۸ صبح امروز ۱۸ اسفند از اورژانس مبنی بر برخورد یک دستگاه اتوبوس اسکانیا و یک دستگاه خودروی وانت نیسان در کیلومتر ۲۷ جاده کوثر _ سرچم سه راهی میکائیل آباد سریعا یک تیم عملیاتی متشکل از ۴ نفر نجاتگر با یک دستگاه  آمبولانس و خودروی ست نجات به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: این حادثه ۳ نفر مصدوم و یک نفر فوتی داشت که فرد فوتی توسط نجاتگران پایگاه امداد و نجات بین شهری جمعیت هلال احمر شهرستان کوثررهاسازی شده و در محل حادثه تحویل عوامل شهرداری شده و مصدومین حادثه توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی انتقال داده شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: به دنبال تصادف یک دستگاه اتوبوس مسافربری با خودروی وانت نیسان در جاده سرچم، نرسیده به تونل اول، بالاتر از سه راهی جدید خلخال، متاسفانه راننده نیسان در دم جان باخته و ۶ نفر از مسافرین اتوبوس دچار مصدومیت شدند. ۵ نفر از مصدومین بعد از انجام اقدامات درمانی اولیه، بلافاصله توسط پرسنل اورژانس ۱۱۵ کوثر به بیمارستان امام خمینی (ره) خلخال اعزام شده و برای یک نفر که دچار جراحات جزئی شده بود درمان بصورت سرپایی انجام شد‌.

منبع ؛تسنیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *