اخبار داغ

سرمایه گذاری ۱۵میلیارد دلاری بانک پاسارگاد در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی

مدیرعامل بانک پاسارگارد از سرمایه گذاری ۱۵ میلیارد دلاری بانک در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی خبر داد و گفت: این حجم سرمایه گذاری حدود ۱۰ میلیارد دلار صادرات غیرنفتی برای کشور به ارمغان خواهد آورد. به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، “مجید قاسمی” روز یکشنبه در آیین بهره برداری از کتابخانه پاسارگاد روستای ینگی کند […]

اشتراک گذاری
17 اسفند 1399
127 بازدید
کد مطلب : 33636

مدیرعامل بانک پاسارگارد از سرمایه گذاری ۱۵ میلیارد دلاری بانک در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی خبر داد و گفت: این حجم سرمایه گذاری حدود ۱۰ میلیارد دلار صادرات غیرنفتی برای کشور به ارمغان خواهد آورد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، “مجید قاسمی” روز یکشنبه در آیین بهره برداری از کتابخانه پاسارگاد روستای ینگی کند ملایر، اظهار داشت: خط لوله گاز به عراق با ۲.۳ میلیارد دلار هزینه  در مدت ۱۸ ماه با سرمایه بانک پاسارگاد اجرا شد. 
وی افزود: این خط لوله از جنوب کشور تا نفت شهر و در ادامه به عراق می رسد و پنج ایستگاه تقویت فشار دارد که برای هر ایستگاه ۱۵۰ میلیون دلار هزینه شده و از زمانی که صادرات گاز را شروع کردیم، هفت میلیارد دلار تاکنون عایدی صادرات گاز ما به کشور عراق بوده است.
مدیرعامل بانک پاسارگاد با اشاره به آغاز توسعه «میدان سپهر و جفیر» توسط شرکت داخلی با اتکا به استعداد مهندسان ایرانی، گفت: توسعه یک امر سخت افزاری نیست، بلکه دل افزاری است و در تمامی عرصه ها باید از ایمان و اعتقادات دینی به عنوان اهرمی برای توسعه بهره بگیریم.
قاسمی به فعالیت ۱۵ ساله بانک پاسارگاد اشاره کرد و گفت: این بانک از نظر توسعه اقتصادی در مرحله ای قرار دارد که در مدت ۱۵ سال راه ۴۰ ساله ای را طی کرده و در حوزه معدن، صنایع معدنی، نفت، گاز و پتروشیمی سرمایه گذاری گسترده ای کرده است.
مدیرعامل بانک پاسارگاد به سرمایه گذاری در حوزه فروسیلیس و طرح منیزیم برای نخستین بار در کشور در استان همدان و ملایر نیز اشاره کرد و گفت: مجموع سرمایه گذاری های بانک پاسارگاد در استان های کشور در حوزه معدن و صنایع معدنی ۶.۵ میلیارد دلار با ۳۵ پروژه است که بسیاری از آنها به بهره برداری رسیده و در مجموع حدود ۴۲۰ هزار شغل  مستقیم ایجاد خواهد کرد.

منبع: ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *