اخبار داغ

دومین مدیر فوتبالی هیات فدارسیون هم چمدان استعفا را بست

دبیر کل فدراسیون فوتبال ایران با نوشتن نامه ای از سمت خود استعفا داد. پیس از این علوی مدیر روابط عمومی فدراسیون استعفا داده بود. دبیرکل مستعفی فدراسیون فوتبال در این نامه ضمن تبریک به تیم مدیریتی جدید فدراسیون فوتبال، دلیل کناره‌گیری‌اش را باز گذاشتن دست عزیزی خادم برای انتخاب دبیر کل عنوان کرده است. […]

اشتراک گذاری
17 اسفند 1399
150 بازدید
کد مطلب : 33722

دبیر کل فدراسیون فوتبال ایران با نوشتن نامه ای از سمت خود استعفا داد. پیس از این علوی مدیر روابط عمومی فدراسیون استعفا داده بود.

دبیرکل مستعفی فدراسیون فوتبال در این نامه ضمن تبریک به تیم مدیریتی جدید فدراسیون فوتبال، دلیل کناره‌گیری‌اش را باز گذاشتن دست عزیزی خادم برای انتخاب دبیر کل عنوان کرده است.

او که ۱۸ فرودین ماه ۹۹ به صورت رسمی به عنوان دبیرکل فدراسیون فوتبال انتخاب شده بود، از تمام سمتهایش در فدراسیون استعفا داده است. نبی با هدف اصلاح اساسنامه و برگزاری انتخابات از سوی هیات رییسه‌ای که بهاروند، سرپرست آن بود، به عنوان دبیرکل فدراسیون فوتبال انتخاب شد و البته همان اول کار، ای اف سی و فیفا دبیرکلی او را قبول نمی‌کردند تا در نهایت در مذاکراتی از سوی فدراسیون و شخص بهاروند با مدیران ای اف سی، او به عنوان دبیرکل از سوی ای اف سی پذیرفته شد.

نبی این اواخر کار سرپرستی تیم ملی فوتبال را انجام می داد و در اردوهای داخلی و خارجی، کنار تیم ملی فوتبال ایران بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *