اخبار داغ

تسلا وانت برقی می‌سازد

مدیرعامل تسلا اعلام کرد که نسخه به روز شده وانت برقی “سایبرتراک” Cybertruck در سه ماه آینده رونمایی خواهد شد چرا که این خودروساز آمریکایی تمرکز خود را روی تولید این مدل عجیب گذاشته است. به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از تسنیم، ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا اعلام کرد که نسخه به روز شده […]

اشتراک گذاری
17 اسفند 1399
57 بازدید
کد مطلب : 33654

مدیرعامل تسلا اعلام کرد که نسخه به روز شده وانت برقی “سایبرتراک” Cybertruck در سه ماه آینده رونمایی خواهد شد چرا که این خودروساز آمریکایی تمرکز خود را روی تولید این مدل عجیب گذاشته است.

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از تسنیم، ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا اعلام کرد که نسخه به روز شده وانت برقی “سایبرتراک” Cybertruck در سه ماه آینده رونمایی خواهد شد چرا که این خودروساز تمرکز خود را روی تولید این وانت برقی گذاشته است.

تسلا از وانت سایبرتراک در نوامبر ۲۰۱۹ رونمایی کرد اما انتظار نمی رود این خودرو تا اواخر سال ۲۰۲۱ وارد مرحله تولید شود.

در طول سال گذشته و از زمان رونمایی این وانت پیکاپ برقی که منجر به شروع تولید آن شد، تسلا در حال اصلاح این مدل بوده است.

برخلاف اکثر خودروسازانی که ابتدا وسایل نقلیه مفهومی رونمایی می کنند و سپس در نسخه های تولیدی ضعیف عمل می کنند، تسلا تمایل دارد خودروهایی را به بازار عرضه کند که شباهت زیادی به مفاهیم اصلی خود دارند.

با این حال، این خودروساز هنوز برخی اصلاحات را در مسیر تولید محصولات خود ایجاد می کند و سایبرتراک نیز از این قاعده مستثنی نیست.

ایلان ماسک قبلاً در مورد به روزرسانی تعلیق هوای سازگار سایبرتراک صحبت کرده بود. آنها همچنین اصلاحاتی را در مورد کوچک کردن این وانت برقی اعلام کرده بودند اما ماسک پس از بازبینی این طرح در ماه مه سال ۲۰۲۰، آن را لغو کرد.

در حالی که فعلاً این خودروساز برنامه خود برای کوچکتر کردن سایبرتراک را منتفی کرده است، انتظار می رود برخی اصلاحات در طرح و ابعاد آن انجام شود.

انتظار می رفت نسخه به روز شده Cybertruck در اواخر سال گذشته میلادی رونمایی شود اما به تعویق افتاد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *