اخبار داغ

تدابیر ملی حفاری برای جابه‌جایی کارکنان در موقعیت‌های عملیاتی

شرکت ملی حفاری ایران از هماهنگی و رایزنی با سازمان هواپیمایی کشوری برای جابه‌جایی کارکنان در موقعیت‌های عملیاتی در استان‌های شمالی، شمال غرب و جنوب شرق کشور خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز ، حمید باران‌گر، مدیر خدمات این شرکت گفت: با توجه به اجرای پروژه حفاری چاه اکتشافی هیرکان در استان گلستان […]

اشتراک گذاری
17 اسفند 1399
104 بازدید
کد مطلب : 33456

شرکت ملی حفاری ایران از هماهنگی و رایزنی با سازمان هواپیمایی کشوری برای جابه‌جایی کارکنان در موقعیت‌های عملیاتی در استان‌های شمالی، شمال غرب و جنوب شرق کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز ، حمید باران‌گر، مدیر خدمات این شرکت گفت: با توجه به اجرای پروژه حفاری چاه اکتشافی هیرکان در استان گلستان با کاربست دستگاه حفاری ۳۳ فتح و چاه جدید در استان اردبیل، موضوع رفت و برگشت کارکنان اقماری از طریق فرودگاه اهواز به گرگان و اردبیل در دستور کار قرار گرفت، همچنین نظر به استقرار دستگاه حفاری در استان سیستان و بلوچستان، تردد کارکنان اقماری این دستگاه از فرودگاه اهواز به زاهدان به‌صورت پرواز مستقیم با هماهنگی سازمان هواپیمایی کشور امکان‌پذیر شد.

وی افزود: در مورد اعزام کارکنان دستگاه‌های حفاری دریایی در آب‌های خلیج فارس نیز با پیگیری انجام‌شده، تأمین پرواز از اهواز به جزیره خارک به‌صورت رفت و برگشت در زمان مشخص انجام می‌شود.

به گفته باران‌گر، با تلاش امور مسافرت و اسناد تهیه شده که از ابتدای سال ۱۴۰۰ قابل اجراست، همه درخواست‌ها به‌صورت مکانیزه پس از طی فرآیند به امور مسافرت ارسال و اطلاعات هر نوع خدمات درخواستی از طریق پیامک برای متقاضی ارسال می‌شود.

منبع:شانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *