اخبار داغ

استقرار نظام‌ مدیریت یکپارچگی دارایی‌ها در نفت فلات قاره

رئیس تعمیرات تاسیسات دریایی شرکت نفت فلات قاره ایران از استقرار نظام‌ مدیریت یکپارچگی دارایی‌ها (AIMS) در این شرکت خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز ، علی خواص‌فر درباره مهندسی شدن همه موضوعات مربوط به تعمیرات و نگهداشت سازه‌های دریایی روی آب، زیر آب و خطوط لوله گفت: شرکت نفت فلات قاره ایران […]

اشتراک گذاری
17 اسفند 1399
172 بازدید
کد مطلب : 33550

رئیس تعمیرات تاسیسات دریایی شرکت نفت فلات قاره ایران از استقرار نظام‌ مدیریت یکپارچگی دارایی‌ها (AIMS) در این شرکت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز ، علی خواص‌فر درباره مهندسی شدن همه موضوعات مربوط به تعمیرات و نگهداشت سازه‌های دریایی روی آب، زیر آب و خطوط لوله گفت: شرکت نفت فلات قاره ایران بیش از ۴ هزار کیلومتر خطوط لوله دریایی و ۲۱۰ سازه شامل سکوهای مسکونی، سرچاهی، بهره‌برداری و … دارد که در حوزه خلیج فارس از حیث تکثر، تعدد و قدمت بی‌نظیر است.

وی افزود: بیش از ۲۱۰ سازه دریایی، دو پایانه شناور ذخیره‌ساز خلیج فارس و FPSO کوروش و دو گوی شناور صادراتی (SPM) به عنوان آخرین حلقه‌های زنجیره تولید و صادرات مخازن مستقر در دریا و ۷ اسکله صادراتی و تدارکاتی در حوزه تاسیسات دریایی شرکت نفت فلات قاره ایران قرار دارد.

رئیس تعمیرات تاسیسات دریایی شرکت نفت فلات قاره ایران ادامه داد: نکته‌ای که درباره تاسیسات دریایی در فلات قاره وجود دارد این است که عمر تعداد زیادی از این تاسیسات بیش از عمر طراحی است به همین دلیل با توجه به عمر بالای این تاسیسات، برنامه‌ریزی و نگرشی به‌روز و با نگاه به استانداردهای جدید نیاز بود که برنامه‌ریزی شد تا همه این تاسیسات ذیل نظام مدیریت دارایی‌های فیزیکی قرار گیرد.

منبع:شانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *