اخبار داغ

تصاویر فضانوردان حین پیاده‌روی فضایی

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، ایستگاه فضایی بین‌المللی اخیرا در حساب کاربری خود در اینستاگرام تصاویری از دو فضانورد ناسا که اخیرا پیاده روی فضایی انجام دادند منتشر کرد. فضانوردان ساکن ایستگاه فضایی بین‌المللی روز یکشنبه برای نصب قاب‌های پشتیبانی از پنل‌های خورشیدی جدید با بازده بالا که اواخر امسال وارد ایستگاه فضایی بین‌المللی خواهند […]

اشتراک گذاری
14 اسفند 1399
184 بازدید
کد مطلب : 32848

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، ایستگاه فضایی بین‌المللی اخیرا در حساب کاربری خود در اینستاگرام تصاویری از دو فضانورد ناسا که اخیرا پیاده روی فضایی انجام دادند منتشر کرد.

فضانوردان ساکن ایستگاه فضایی بین‌المللی روز یکشنبه برای نصب قاب‌های پشتیبانی از پنل‌های خورشیدی جدید با بازده بالا که اواخر امسال وارد ایستگاه فضایی بین‌المللی خواهند شد، پیاده‌روی فضایی انجام دادند.

کیت روبینز و ویکتور گلاور، پیاده‌روی فضایی خود را روز یکشنبه پس از ۷ ساعت و ۴ دقیقه پایان رساندند. آنها کار نصب کیت‌های اصلاح شده مورد نیاز برای آرایه‌های خورشیدی که در آینده به آنجا ارسال خواهند شد را انجام دادند.

در این تصاویر می‌توان فضانوردان ناسا به نام‌های کیت روبینز (عکس‌های ۱ و ۲) و ویکتور گلاور (عکس‌های ۳ و ۴) در حین پیاده روی فضایی روز ۲۸ فوریه را مشاهده کرد.

منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *