اخبار داغ

امدادرسانی به ۱۵۳ نفر در اثر گازگرفتگی – فوت ۷ نفر

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، حبیب معصومی از امدادرسانی به ۱۵۳ نفر  به دلیل مسمومیت با گاز CO طی امسال خبر داد و اظهار کرد: متاسفانه هفت نفر از این تعداد جان خود را از دست دادند. وی با اشاره به اینکه این آمار مربوط به ماموریت‌هایی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی است گفت: احتمالا […]

اشتراک گذاری
14 اسفند 1399
63 بازدید
کد مطلب : 33027

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، حبیب معصومی از امدادرسانی به ۱۵۳ نفر  به دلیل مسمومیت با گاز CO طی امسال خبر داد و اظهار کرد: متاسفانه هفت نفر از این تعداد جان خود را از دست دادند.

وی با اشاره به اینکه این آمار مربوط به ماموریت‌هایی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی است گفت: احتمالا پزشکی قانونی آمار متفاوت و بیشتری ارائه دهد چراکه برخی موارد ماموریتی از جانب ما انجام نشده است.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی همدان با تاکید به اینکه آمار اخیر پزشکی قانونی در فوت افراد ۱۷ مورد بوده که در هفت مورد ما ماموریت داشتیم‌ افزود: اخیرا دو دانش‌آموز در اثر گازگرفتگی در منزل فوت کردند که ماموریتی از جانب ما در این خصوص انجام نشده بود.

وی با بیان اینکه بیشترین گازگرفتگی استان متعلق به شهرستان همدان است گفت: بیشترین علت گازگرفتگی حضور افراد در مکانی محدود و بستن درب و پنجره‌ها و استفاده از سوخت فسیلی نظیر نفت و گاز است.

منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *