اخبار داغ

افزایش تولید اتیلن کشور با بهره‌برداری از پتروشیمی گچساران

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، مدیر عامل پتروشیمی گچساران گفت: با بهره برداری از طرح پتروشیمی گچساران ظرفیت تولید اتیلن کشور از ۸ میلیون تن به ۹ میلیون تن در سال افزایش می یابد و تراز تولید اتیلن کشور مثبت می شود. مدیرعامل پتروشیمی گچساران با بیان اینکه در پتروشیمی گچساران ۱۳۰۰ درصد افزایش اشتغال […]

اشتراک گذاری
14 اسفند 1399
68 بازدید
کد مطلب : 32953

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، مدیر عامل پتروشیمی گچساران گفت: با بهره برداری از طرح پتروشیمی گچساران ظرفیت تولید اتیلن کشور از ۸ میلیون تن به ۹ میلیون تن در سال افزایش می یابد و تراز تولید اتیلن کشور مثبت می شود.

مدیرعامل پتروشیمی گچساران با بیان اینکه در پتروشیمی گچساران ۱۳۰۰ درصد افزایش اشتغال رخ داده است، ادامه داد: هر آنچه را که بتوانیم در رفع محرومیت زدایی و اشتغال به خصوص که این منطقه محروم است قدمی موثری برداریم.
حیدریان افزود: افسوس می خورم که چرا این جلسه قدری دیر برگزار شد اگر این جلسه زودتر برگزار می شد می توانستیم در خرید سازه های فلزی برای پتروشیمی گچساران کمکی به این واحد تولیدی نماییم.
وی عنوان کرد: متاسفانه ۲هزار تن از سازه های فلزی پتروشیمی گچساران از بیرون شهرستان سفارش و خریداری شده است.
مدیرعامل پتروشیمی گچساران تصریح کرد: برای من سوال پیش آمده است که چرا مجموعه به این بزرگی (( کارخانه ماشین سازی پارس))  تعطیل شده است.

منبع ؛ فارس نیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *