اخبار داغ

افتتاح ۲ اقامتگاه سنتی و یک هتل در کاشان با حضور دکتر مونسان

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اصفهان، دکتر مونسان در روز سه شنبه ۱۳ اسفند ماه سال ۱۳۹۹ در جریان سفر به کاشان و با همراهی مسئولان محلی، دو اقامتگاه سنتی و نیز یک هتل را در این شهر به صورت رسمی […]

اشتراک گذاری
14 اسفند 1399
54 بازدید
کد مطلب : 32841

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اصفهان، دکتر مونسان در روز سه شنبه ۱۳ اسفند ماه سال ۱۳۹۹ در جریان سفر به کاشان و با همراهی مسئولان محلی، دو اقامتگاه سنتی و نیز یک هتل را در این شهر به صورت رسمی افتتاح کرد.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در سفر به کاشان اقامتگاه سنتی «سرای گیواک» را در زمینی به مساحت ۳۰۰ متر مربع و با زیربنای ۵۷۰ متر مربع و سرمایه ای بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال ایجاد شده را، افتتاح کرد و با بهره برداری از این اقامتگاه برای ۲۰ نفر اشتغال زایی شده است.

همچنین اقامتگاه سنتی «عمارت پلوس» که در زمینی به مساحت ۴۰۰ مترمربع و زیربنای ۷۵۰ مترمربع و با سرمایه ای بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال و اشتغال زایی برای ۲۰ نفر احداث شده نیز با حضور دکتر مونسان به بهره برداری رسید.

همزمان با این سفر، هتل»وندای کی آشیان» نیز افتتاح شد که با ظرفیت اقامت ۱۱۰ نفر و همچنین ظرفیت پذیرایی برای ۸۶۰ نفر احداث شده است و با افتتاح آن برای ۱۲۰ نفر اشتغال زایی شده است.

این سه مرکز اقامتی در مجموع با سرمایه گذاری ۵ هزار و ۱۷۰ میلیارد ریالی و اشتغالزایی برای بیش از ۱۵۰ نفر در کاشان به بهره برداری رسیده و با افتتاح این سه مرکز اقامتی، ۱۶۰ تخت بر مجموع تخت های اقامتی شهرستان اضافه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *