اخبار داغ

۱۶۰۰ میلیارد ریال، تجهیزات گازرسانی در آذربایجان غربی خریداری شد

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی گفت: امسال برای پروژه های گازرسانی این استان، تجهیزاتی به ارزش یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال خریداری و بخش قابل توجهی از آنها در عملیات گازرسانی نصب شده است. به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، علیرضا شیخی روز چهارشنبه اظهار داشت: امسال سعی شده تا با وجود فشارهای شدید تورمی و […]

اشتراک گذاری
13 اسفند 1399
115 بازدید
کد مطلب : 32744

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی گفت: امسال برای پروژه های گازرسانی این استان، تجهیزاتی به ارزش یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال خریداری و بخش قابل توجهی از آنها در عملیات گازرسانی نصب شده است.

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، علیرضا شیخی روز چهارشنبه اظهار داشت: امسال سعی شده تا با وجود فشارهای شدید تورمی و بی ثباتی قیمت‌ها در بازار، هیچ پروژه‌ای حتی به مدت یک روز نیز به دلیل عدم تامین کالا متوقف نشود.

وی اضافه کرد: امسال ۴۷۰ کیلومتر لوله فولادی، ۶۷۳ کیلومتر لوله پلی اتیلنی از جمله اقلام خریداری شده طی سال جاری است.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی اظهار کرد: امسال بیش از ۱۳۱ هزار دستگاه کنتور و رگولاتور خریداری و استفاده شده است.

وی به  فروش اقلام مازاد و اسقاطی هم به عنوان یکی از وظایف این واحد اشاره کرد و گفت: در سال ۹۹ اقلامی به ارزش ۴۸ میلیارد ریال، که اکثر آنها نیز مربوط به کنتورها و رگلاتورهای اسقاطی غیر قابل تعمیر بخش‌های خانگی بوده، به فروش رسیده است.

آذربایجان غربی تا پیش از دولت یازدهم، یکی از استان های کم برخوردار در حوزه گازرسانی بود ولی هم اکنون به استانی نسبتاً برخوردار تبدیل شده است.

همه این آمار و ارقام در ارتقای رفاه روستاییان و افزایش رضایتمندی آنان از خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت نمود یافته است که می تواند در توسعه روستاها با محوریت مردم، بسیار مثمرثمر باشد.

هم اینک استان آذربایجان‌غربی با بیش از ۱۴ هزار کیلومتر شبکه‌گذاری گاز طبیعی بیش از یک میلیون مشترک گاز دارد و هزار و ۱۲۳ روستای آن از نعمت گاز طبیعی برخوردار است.              

آذربایجان‌غربی به دلیل شرایط جغرافیایی کوهستانی یکی از مناطق سخت در بحث گازرسانی محسوب می‌شود که دولت تدبیر و امید به نحو شایسته ای خدمات خود را در تمام مناطق مختلف در این استان گسترش داده است.

منبع: ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *