اخبار داغ

تأمین برق چاه‌های نفتی زاگرس جنوبی با تجهیزات بومی

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز ، بومی‌سازی ۱۶ دستگاه ترانس مربوط به یوپی‌اس‌های برق چاه‌ها و دیگر مراکز عملیاتی صنعت نفت، ۲۰ میلیارد ریال صرفه‌جویی اقتصادی در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی به همراه داشته است. سیدمحمود طیبی، رئیس اداره تدارکات کالای شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی گفت: این UPSها […]

اشتراک گذاری
13 اسفند 1399
123 بازدید
کد مطلب : 32598

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز ، بومی‌سازی ۱۶ دستگاه ترانس مربوط به یوپی‌اس‌های برق چاه‌ها و دیگر مراکز عملیاتی صنعت نفت، ۲۰ میلیارد ریال صرفه‌جویی اقتصادی در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی به همراه داشته است.

سیدمحمود طیبی، رئیس اداره تدارکات کالای شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی گفت: این UPSها ساخت خارج است که به‌دلیل تحریم‌ها، تأمین ترانس آنها سخت و زمان‌بر بود و بیش از ۲۲ میلیارد ریال هزینه داشت، بر این اساس پروژه بومی‌سازی آنها در دستور کار شرکت قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه این تجهیزات به‌دلیل تأمین پایدار برق چاه‌ها و دیگر تجهیزات فرآورشی از اهمیت بالایی برخوردارند، افزود: ولتاژ این دستگاه‌ها از ۵۹ تا ۴۰۰ ولت است و برق مورد نیاز چاه‌های نفتی، چندراهه‌ها، مراکز جمع‌آوری و تفکیک نفت و گاز را تأمین می‌کنند.

منبع:شانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *