اخبار داغ

مهارت‌آموزی ۲۱ هزار نفر در استان بوشهر برای اشتغال در حوزه نفت و گاز

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر از ارائه آموزش مهارتی به ۲۱ هزار نفر در استان بوشهر برای اشتغال در حوزه نفت و گاز خبر داد.

اشتراک گذاری
12 اسفند 1399
93 بازدید
کد مطلب : 32369

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر از ارائه آموزش مهارتی به ۲۱ هزار نفر در استان بوشهر برای اشتغال در حوزه نفت و گاز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر، عبدالمجید دراهکی با بیان اینکه آموزش و مهارت زمینه ساز توسعه بهره وری در صنایع است، تصریح کرد: کارگروه‌های متعددی در حال تدوین استاندارد سازی مشاغل فنی شرکت های نفت و گاز هستند که حدود ۲۵۰ استاندارد تاکنون تدوین شده است.
وی اجرای طرح صلاحیت حرفه ای نیروهای شاغل در سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس را گامی مهم در جهت ارتباط صنعت با آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای دانست و بیان داشت: جنوب استان بوشهر  باید به مرکز کار و مهارت تبدیل شود و به‌گونه‌ای باشد که مقام‌های ملی کشور نگاه توسعه‌ای در ارتباط با مهارت را به راحتی در این منطقه لمس کنند.

دراهکی به مهارت آموزی ۲۱ هزار نفر در استان بوشهر در راستای تفاهم نامه همکاری با سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در طول مدت شش ساله این قرارداد اشاره کرد و افزود: افرادی که دارای مهارت هستند اشتغال‌پذیری بیشتری نسبت به افراد فاقد مهارت دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *