اخبار داغ

برگزاری آزمون مجدد برای استخدام معلمان

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، به نقل از صدا و سیما، محسن حاجی میرزایی گفت: شاخص‌های شرکت در آزمون استخدامی معلمان تفاوتی نکرده است و معلمان حق التدریس بعد از سال ۹۱ و نهضتی‌های فعال قبل از سال ۹۲ می‌توانند در این آزمون شرکت کنند. وی افزود: مرحله اول حق التدریس معلمان ماه گذشته […]

اشتراک گذاری
12 اسفند 1399
40 بازدید
کد مطلب : 31938

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، به نقل از صدا و سیما، محسن حاجی میرزایی گفت: شاخص‌های شرکت در آزمون استخدامی معلمان تفاوتی نکرده است و معلمان حق التدریس بعد از سال ۹۱ و نهضتی‌های فعال قبل از سال ۹۲ می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.

وی افزود: مرحله اول حق التدریس معلمان ماه گذشته پرداخت شد و سازمان برنامه و بودجه به ما وعده داده است که بعد از پرداخت حقوق اسفند که در چند روز آینده خواهد بود مرحله دوم حق التدریس معلمان نیز پرداخت شود.

وزیر آموزش و پرورش به رتبه بندی معلمان نیز اشاره کرد و گفت: لایحه رتبه بندی معلمان در جلسه فردا یا هفته آینده هیأت دولت مطرح می‌شود و پس از تصویب به مجلس ارائه خواهد شد.

حاجی میرزایی از خرید مجدد اردوگاه شهید باهنر تهران خبر داد و افزود: اردوگاه شهید باهنر در سال‌های گذشته به صورت اجاره به شرط تملیک واگذار شده بود.

وی خاطرنشان کرد: با پرداخت ۶ هزار میلیارد تومان این اردوگاه دوباره خریداری شد که آخرین قسط آن در ماه گذشته پرداخت و سند این اردوگاه به نام آموزش و پرورش صادر شد. اردوگاه شهید باهنر بخشی از تاریخ تعلیم و تربیت ایران است و بسیاری از دانش آموزان از این اردوگاه خاطرات خوبی دارند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *