اخبار داغ

انتقاد جنگ طلبان از حضور اتحادیه اروپا در نشست تجاری ایران-اروپا

گروهی از جنگ طلبان آمریکایی و صهیونیستی با انتشار نامه ای از حضور نماینده اتحادیه اروپا در نشست تجاری ایران-اروپا انتقاد کردند. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، گروه موسوم به «متحد علیه ایران هسته‌ای» که هسته  اصلی تشکیل دهنده آن را برخی از دیپلمات‌ها و سناتورهای جمهوریخواه ایالات متحده آمریکا و مقام‌های سابق سرویس جاسوسی […]

اشتراک گذاری
12 اسفند 1399
106 بازدید
کد مطلب : 32148

گروهی از جنگ طلبان آمریکایی و صهیونیستی با انتشار نامه ای از حضور نماینده اتحادیه اروپا در نشست تجاری ایران-اروپا انتقاد کردند.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، گروه موسوم به «متحد علیه ایران هسته‌ای» که هسته  اصلی تشکیل دهنده آن را برخی از دیپلمات‌ها و سناتورهای جمهوریخواه ایالات متحده آمریکا و مقام‌های سابق سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی «موساد» تشکیل می دهند با انتشار یک نامه سرگشاده خطاب به «جوزف بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، این اتحادیه را به دلیل شرکت نماینده آن در نشست تجاری ایران- اروپا، «ریاکار و مزور» توصیف کردند.

در همین رابطه «فیا لونگ» یکی از سخنگویان این گروه در گفتگوی اینترنتی با یورونیوز گفت:‌ «ریاکاری ذاتی اتحادیه اروپا این است که از یک سو نقض حقوق بشر در ایران را محکوم می کند و از سوی دیگر آشکارا و همزمان تجارت با تهران را قبول و برای آن تبلیغ می کند».‌

لونگ با استناد به آنچه در این نامه سرگشاده آمده می گوید:‌ «ما از تمامی دیپلمات های اروپایی می خواهیم تا این نشست را تحریم کنند.

این گروه به تازگی در نامه دیگری به جو بایدن، از رئیس جمهور آمریکا هم خواسته تا ایالات متحده وارد مذاکره هسته ای با ایران نشود و راه دونالد ترامپ که از برجام خارج شد را ادامه دهد.

نشست تجاری ایران- اروپا از دیروز دوشنبه اول مارس با قرائت پیام جوزف بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا توسط معاون سیاسی او، «انریکه مورا بناونت» و سخنرانی «پیمان سعادت»  مدیرکل اروپای غربی وزارت امور خارجه ایران و سفیر پیشین ایران در بلژیک به طور مجازی در تهران آغاز به کار کرد.

منبع : مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *