اخبار داغ

سوالات کرونایی خود را از رادیو سلامت بپرسید

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه «پاسخگو» شنبه تا چهارشنبه ساعت ۸:۱۵ صبح ها از رادیو سلامت پخش می شود و مردم می توانند سؤالات شان را با محوریت سلامت روان و کرونا، سلامت جسم و کرونا و سلامت تغذیه و کرونا بپرسند. فاطمه بی تقصیر تهیه […]

اشتراک گذاری
10 اسفند 1399
41 بازدید
کد مطلب : 31121

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه «پاسخگو» شنبه تا چهارشنبه ساعت ۸:۱۵ صبح ها از رادیو سلامت پخش می شود و مردم می توانند سؤالات شان را با محوریت سلامت روان و کرونا، سلامت جسم و کرونا و سلامت تغذیه و کرونا بپرسند.

فاطمه بی تقصیر تهیه کننده برنامه «پاسخگو» در این باره توضیح داد: از اوایل اسفند و با شروع کرونا برنامه «پاسخگو» صبح ها و عصرها روانه آنتن شد تا بتواند پاسخگوی سؤالات مردم با محوریت سلامت و کرونا باشد.

وی ادامه داد: این برنامه صبح ها ساعت ۸:۱۵ تا ۹ روانه آنتن می شود و روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از گروه بهداشت و تندرستی و روزهای یکشنبه و سه شنبه یک هفته در میان به تهیه کنندگی من و موسی نظری از گروه تغذیه پخش می شود. 

بی تقصیر اظهار کرد: روزهای شنبه و دوشنبه مجری کارشناس لیلا رحیمیانی و روزهای چهارشنبه مجری کارشناس کیانا فرهی است و مجری کارشناس روزهای یکشنبه و سه شنبه هایی که تهیه کنندگی اش به عهده من است، زهرا حاجی زاده است. روز دوشنبه ۱۱ اسفند به موضوع اختلال شخصیت مرزی و کرونا و روز چهارشنبه ۱۳ اسفند به موضوع کاهش شنوایی و کرونا می پردازیم. 

این تهیه کننده عنوان کرد: هر روز در ابتدای برنامه کارشناس مجری سر فصل برنامه را مطرح می کند و بعد از آن مردم می توانند سؤالاتی که متناسب با سر فصل برنامه دارند، بپرسند و پاسخ هایشان را دریافت کنند. خوشبختانه مردم تعامل بسیار خوبی با برنامه دارند و تا به امروز بازخوردهای خیلی خوبی داشتیم. پیامک ها و تلفن ها به حدی زیاد است که در زمان برنامه فقط می توانیم به بخشی از آنها پاسخ بدهیم. زیرا محوریت برنامه سلامت روان و کرونا، سلامت جسم و کرونا و سلامت تغذیه و کرونا است. 

وی در پایان بیان کرد: مردم از زمانی که با کرونا درگیر شدند با سؤالات زیادی رو به رو هستند و ما سعی می کنیم به بهترین شکل پاسخگوی مردمی باشیم تا از این طریق پاسخ مناسب را دریافت کنند. زیرا شاهد هستیم در شبکه های اجتماعی گاهی اطلاعات به شکل ناقص رد و بدل می شود و بهتر است مردم از یک منبع موثق محتوا را دریافت کنند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *