اخبار داغ

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان :بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری اصفهان ۹ هزار و ۵۷۰ میلیارد تومان مصوب شد

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز ، علیرضا نصر اصفهانی صبح یکشنبه در یکصد و شصت و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تسلیت رحلت حضرت زینب (س) و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید حاج حسین خرازی با بیان اینکه همه ما باید در مسیر شهدا و آرمان‌ها آنها گام […]

اشتراک گذاری
10 اسفند 1399
37 بازدید
کد مطلب : 30900

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز ، علیرضا نصر اصفهانی صبح یکشنبه در یکصد و شصت و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تسلیت رحلت حضرت زینب (س) و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید حاج حسین خرازی با بیان اینکه همه ما باید در مسیر شهدا و آرمان‌ها آنها گام برداریم، اظهار داشت: شهدا قبل از اینکه به مقام شهدا نائل شوند زمینه‌های شهادت را بر اساس اعتقادات و باورهای دینی برای خود فراهم کردند و به جایگاه شهادت رسیدند.

وی ضمن عذرخواهی مجدد از خانواده شهدا در زمینه استفاده از نام شهدا برای یکی از سرویس بهداشتی‌های سطح شهر ابراز داشت: در جلسه گذشته نیز در این زمینه به صراحت عذرخواهی کردم اما برخی همچنان بر این موضوع که اشتباهی سهوی نیز بوده است دامن می‌زنند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه من خودم از خانواده شهدا هستم و برادر ۱۷ ساله‌ام به گلستان شهدا سپرده‌ایم، اضافه کرد: خیلی دیگر از اعضای شورای شهر نیز برادر شهید و خانواده شهدا هستند و اگر ما همه را به صبر رو بردباری دعوت کردیم به دلیل جایگاه و مقام شهدا بوده است.

لزوم اجرای عملیات اجرایی پروژه منارجنبان

وی در ادامه با اشاره به تأخیر در آغاز عملیات اجرایی منارجنبان گفت: برای این پروژه سرمایه‌گذاران زیادی آمده و رفتند اما همچنان این پروژه روی زمین مانده و گویا این منطقه نفرین شده است.

نصراصفهانی همچنین با بیان اینکه شهرداری باید تمام مطالبات کارکنان شهرداری در سطوح مختلف را در موقع مقرر پرداخت کند، افزود: همه این مطالبات باید تا قبل از آغاز سال ۱۴۰۰ پرداخت شود.

وی با اشاره به کاهش فضای سبز موجود در شهر اصفهان ابراز داشت: اصفهان در دوره‌ای ۱۱ هزار هکتار فضای سبز داشته و امروز پنج هزار هکتار فضای سبز دارد و همه مسئولان باید برای حفظ این ظرفیت تلاش کند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در خصوص سفر رئیس دفتر رئیس جمهور به اصفهان گفت: سه پروژه در اصفهان با حضور این مقام مسئول افتتاح شد و عملیات اجرایی جبهه غرب خط دو مترو اصفهان نیز آغاز شد که این امر می‌تواند نوید خوبی برای تسریع در بهره برداری از این خط مترو باشد.

رئیس جمهور به قول خود برای حل بحران آب اصفهان عمل کند

وی با بیان اینکه عمده ترین مطالبه مسئولان اصفهان از رئیس دفتر رئیس جمهور در زمینه آب بوده است، افزود: در این زمینه درخواست داریم قول رئیس جمهور در زمینه حل بحران زاینده رود عملی شود تا یادگار خوبی از این دولت برای مردم اصفهان بماند.

نصراصفهانی در ادامه با اشاره به پایان بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۰ شهرداری اصفهان در کمیسیون‌های تخصصی و کمیسیون تلفیق شورای شهر ابراز داشت: حدود ۹۸۵ نفر ساعت برای بررسی بودجه در شورای شهر وقت گذاشته شد که این میزان فعالیت قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه برای تدوین بودجه نیز ۷۰۰ نفر ساعت در شهرداری مرکزی و ۳۰۰ نفر ساعت در شهرداری‌های مناطق برای تدوین بودجه ۱۴۰۰ شهرداری وقت گذاشته شده است، افزود: البته زمان بیشتری در شهرداری به این امر اختصاص یافته اما این میزان قابل استخراج بوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه شهرداری بودجه ۱۴۰۰ را به میزان هشت هزار و ۶۵۰ میلیارد تومان به شورای شهر تحویل داد، افزود: با بررسی این بودجه شورای شهر تغییراتی را ایجاد کرد و میزان این بودجه را به ۹ هزار و ۵۷۰ میلیارد تومان به تصویب رساند.

وی با بیان اینکه ۸۲۰ میلیارد تومان از سوی شورای شهر به بودجه ۱۴۰۰ شهرداری اضافه شد است، تصریح کرد: برای این امر ۴۰۰ میلیارد تومان فروش املاک توسط قطار شهری، ۲۲۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت، ۱۰۰ میلیارد تومان درآمد در منطقه ۶ و ۱۰۰ میلیارد تومان درآمد در سازمان میادین به بودجه اضافه شد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *