اخبار داغ

جشنواره مد لباس ایرانی – اسلامی در اردبیل به کار خود پایان داد

اردبیل- آئین تجلیل از برترین‌های جشنواره مد و لباس ایرانی – اسلامی در استان اردبیل با معرفی برترین‌ها برگزار و به کار خود پایان داد. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، عبدالله بحرالعلومی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر شنبه در آئین اختتامیه این جشنواره اظهار کرد: برای سومین بار موفق شدیم جشنواره مد و […]

اشتراک گذاری
10 اسفند 1399
105 بازدید
کد مطلب : 31409

اردبیل- آئین تجلیل از برترین‌های جشنواره مد و لباس ایرانی – اسلامی در استان اردبیل با معرفی برترین‌ها برگزار و به کار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، عبدالله بحرالعلومی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر شنبه در آئین اختتامیه این جشنواره اظهار کرد: برای سومین بار موفق شدیم جشنواره مد و لباس ایرانی را در استان با همکاری طراحان و فعالان حوزه دوزندگی و تولید لباس‌های ایرانی، اسلامی به شکل مناسب برگزار کنیم.

بحرالعلومی تصریح کرد: این رویداد که همزمان با دهمین دوره جشنواره مد و لباس که به صورت بین‌المللی در تهران برگزار می‌شود، برپا شده بود تا فعالان این عرصه بتوانند تولیدات خود را به نمایش بگذارند.

وی گفت: این رویداد در حقیقت یکصد و نوزدهمین رویداد فرهنگی کشور در سال جاری بود که به دور از هرگونه مسائل حاشیه‌ای و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با توجه به شیوع کرونا به انجام رسید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل افزود: این رویداد در بخش مسابقه، ویژه و تحقیقات برگزار شد و بیش از ۱۵۰ نفر شرکت‌کننده آثار خود را در سطوح مختلف به نمایش گذاشتند.

بحرالعلومی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: هیئت داوران از بین آثار ارسالی به برترین آثار رأی داده تا ما شاهد برگزاری این رویداد ارزشمند باشیم.

وی به حضور دبیر ساماندهی مد و لباس در استان اشاره کرد و ادامه داد: این مسئول کشوری ظرفیت استان را در این حوزه بی‌نظیر توصیف کرده و مدعی شد که اردبیل می‌تواند میزبانی شایسته برای رویدادهای بین‌المللی در حوزه مد و لباس باشد.

بحرالعلومی اضافه کرد: ما قول مساعد می‌دهیم تا در سال آینده با بهبود شرایط کرونا یک رویداد بین‌المللی را در حوزه مد و لباس در اردبیل برگزار کنیم تا مخاطبان و علاقمندان بیشتری در این رویداد حضور پیدا کنند.

آغاز جشنواره فروش کتاب زمستانی در اردبیل

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل همچنین از آغاز جشنواره فروش کتاب زمستانی از نهم اسفند خبر داد و اظهار کرد: از امروز به مدت یک هفته جشنواره فروش کتاب زمستانی با تخفیف ۲۵ درصدی برای علاقمندان در شهرهای مختلف استان برگزار می‌شود.

بحرالعلومی تصریح کرد: در هر فصل این جشنواره برگزار شده و کتاب‌های ارزشمند به فروش رسیده که در فصل زمستان نیز از امروز به مدت یک هفته این نمایشگاه و جشنواره دایر خواهد بود.

وی گفت: در سطح استان در اجرای این طرح ۱۳ کتابفروشی با فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همکاری می‌کنند که ۱۱ کتابفروشی در اردبیل و دو کتابفروشی نیز در پارس‌آباد و مشگین‌شهر در این زمینه یاریگر ما خواهند بود.

بحرالعلومی افزود: علاقمندان می‌توانند به ازای خرید تا سقف ۲۰۰ هزار تومان، از تخفیف ۲۵ درصدی این جشنواره استفاده کرده و کتاب‌های مورد علاقه خود را تهیه کنند.

منبع : مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *