اخبار داغ

استاندار کهگیلویه و بویراحمد : ورودی‌های استان از مرزهای خوزستان باید به شدت کنترل شود

به گزارش تجهیز نیوز، حسین کلانتری شامگاه شنبه در ستاد مقابله با کرونا افزود: هم اکنون در شهرستان کهگیلویه و گچساران برای ما نگرانی‌هایی وجود دارد و خوزستان تنها استان کشور است که در وضعیت قرمز دارد و ارتباط شهرستان‌های گچساران و کهگیلویه با این استان در این وضعیت، خطر دارد. وی با بیان اینکه […]

اشتراک گذاری
10 اسفند 1399
49 بازدید
کد مطلب : 30955

به گزارش تجهیز نیوز، حسین کلانتری شامگاه شنبه در ستاد مقابله با کرونا افزود: هم اکنون در شهرستان کهگیلویه و گچساران برای ما نگرانی‌هایی وجود دارد و خوزستان تنها استان کشور است که در وضعیت قرمز دارد و ارتباط شهرستان‌های گچساران و کهگیلویه با این استان در این وضعیت، خطر دارد.

وی با بیان اینکه سرعت انتشار ویروس انگلیسی خطر آفرین است، گفت: در شهر زلزله زده سی سخت باید کنترل‌ها، تکرار تست‌ها و نمونه گیری از مردم در دستور کار قرار گیرد و باید مراقبت شود که کرونا سبب تلفات انسانی نشود.

استاندار تاکید کرد: همه دستگاه‌ها و نهادها باید از هرگونه تجمع در استان کهگیلویه و بویراحمد جلوگیری کنند و در بحث گشت نامحسوس و کنترل پلاک‌های مخدوش وسایل نقلیه نیز، نیروی انتظامی باید نظارت بیشتری داشته باشد.

کلانتری با بیان اینکه تکرار تست‌ها در شهرستان‌های خطرناک گچساران و کهگیلویه از طریق طرح شهید سلیمانی باید افزایش یابد، گفت: اگر استفاده از ماسک و رعایت دستورالعمل‌ها در ایام نزدیک به نوروز جدی گرفته نشود، شرایط خطر آفرین خواهد شد.

وی بیان داشت: نظارت بر کارگاه‌های کوچک مانند تعمیرگاه‌ها، مکانیکی‌ها، پایانه‌ها، آرایشگاه‌ها، بانک‌ها و آرامستان‌ها باید نسبت به گذشته با شتاب و دقت بیشتری در دستور کار قرار گیرد.

استاندار یادآور شد: اکنون در مناطق مختلف سی سخت در شهرستان دنا ۹ گروه برای ۹ محور، برای جلوگیری از ازدحام جمعیت تشکیل شده و اکنون در این شهر، هیچ نیازی به نیروی انسانی امدادگر از دیگر استان‌ها وجود ندارد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *