اخبار داغ

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:پنج هزار چادر و پنج هزار بسته غذایی بین زلزله زدگان توزیع شد

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز ،حسین کلانتری شنبه شب در جلسه بررسی آخرین وضعیت شهرستان زلزله زده دنا افزود: روزانه ۱۵ هزار پرس نهار و شام گرم در مناطق زلزله زده شهرستان دنا توزیع می‌شود. وی با بیان اینکه بسته‌های بهداشتی، غذایی و رفاهی با هماهنگی هلال احمر و به نام دستگاه‌های دولتی کمک […]

اشتراک گذاری
10 اسفند 1399
55 بازدید
کد مطلب : 30946

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز ،حسین کلانتری شنبه شب در جلسه بررسی آخرین وضعیت شهرستان زلزله زده دنا افزود: روزانه ۱۵ هزار پرس نهار و شام گرم در مناطق زلزله زده شهرستان دنا توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه بسته‌های بهداشتی، غذایی و رفاهی با هماهنگی هلال احمر و به نام دستگاه‌های دولتی کمک کننده، در بین مردم زلزله زده عادلانه توزیع می‌شود، گفت: دولت در اولین جلسه ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بلند مدت و بلا عوض برای شهر زلزله زده سی سخت در نظر گرفت.

استاندار افزود: بنا به نظر دولت تا پایان تیرماه همه منازل در مناطق زلزله زده شهرستان دنا ساخته می‌شود.
وی اظهار داشت: زلزله نباید ما را از وضعیت سایر مناطق غافل کند و سرکشی از شهرستانها و مناطق محروم استان کهگیلویه و بویراحمد و رفع مشکلات آن‌ها به عنوان یک اولویت اصلی باید در نظر گرفته شود.

استاندار تاکید کرد: در خصوص بازسازی منازل مسکونی سرکشی مسئولان و بررسی مشکلات مردم زلزله زده ادامه دارد و رایزنی‌ها با مسئولان برای برطرف کردن مشکلات مردم دنا با همه توان انجام می‌شود.

کلانتری افزود: معاون رئیس جمهور، رئیس بنیاد مسکن، رئیس بحران و هلال احمر کشور، وزیر راه و شهرسازی و سایر مسئولان در یک روز به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کردند و با رایزنی از مدیران ارشد دستگاه‌های حمایتی در کشور از مسئولان کشوری امکانات و اعتبارات خیلی خوبی برای شهرستان زلزله زده دنا دریافت و امکانات خوبی به این شهرستان داده شد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *