اخبار داغ

احتمال استفاده از مواد سمی در ماجرای حمله به ساختمان کنگره

پلیس فدرال آمریکا از تحقیق بر روی عامل مرگ یک افسر کشته شده پلیس کنگره خبر داد که گفته می‌شود احتمالا با استفاده از مواد سمی به دست شورشیان هوادار ترامپ به قتل رسیده است. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، پلیس فدرال آمریکا (اف بی آی) از رسیدگی به پرونده ویدئوی منتشر شده در […]

اشتراک گذاری
10 اسفند 1399
88 بازدید
کد مطلب : 31326

پلیس فدرال آمریکا از تحقیق بر روی عامل مرگ یک افسر کشته شده پلیس کنگره خبر داد که گفته می‌شود احتمالا با استفاده از مواد سمی به دست شورشیان هوادار ترامپ به قتل رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، پلیس فدرال آمریکا (اف بی آی) از رسیدگی به پرونده ویدئوی منتشر شده در فضای مجازی خبر داد که در جریان آن گروهی از معترضین ماجرای شورش واشنگتن و تسخیر ساختمان کنگره علیه مأمورین گارد کنگره این کشور استفاده کرده‌اند. گفته می‌شود در جریان درگیری با این گاز اشک آور که اکنون پلیس آمریکا در حال بررسی ماده تشکیل دهنده آن است، «برایان سیکنیک» افسر گارد کنگره جان باخته است.

بر اساس اطلاعات در دست پلیس کنگره، علت مرگ افسر یاد شده ضرب و جرح ناشی از حملات نبوده و از سوی دیگر، در ویدئویی که اکنون به سوژه تحقیقات اف بی آی بدل شده، یکی از شورشیان هوادار دونالد ترامپ در حال اسپری کردن ماده‌ای شیمیایی به سمت افسر کشته شده پلیس است که به همین دلیل، پلیس گمان می‌کند، ماده موجود در این اسپری عامل مرگ افسر مذکور بوده است.

در بیانیه صادر شده از سوی پلیس کنگره در همین رابطه آمده است: گزارش آزمایشات پزشکی در خصوص مرگ افسر برایان سیکنیک که در پی حمله روز ششم ژانویه به ساختمان کنگره کشته شده، هنوز تکمیل نشده است. ما منتظر آزمایشات سم شناسی بوده و در حال همکاری با سایر نهادهای دولتی برای رسیدگی به علت مرگ هستیم.

منبع : مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *