اخبار داغ

آماده‌باش بهداشت و درمان نفت در تعطیلات نوروز

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز ، مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت از آماده‌باش نیروهای این سازمان در ایام تعطیلات نوروز خبر داد. سیدمهدی هاشمی در یازدهمین نشست هفتگی رؤسا و مدیران ستادی مناطق اهواز، شمال‌شرق و بوشهر که از طریق ویدئوکنفرانس برگزار شد، با تأکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: خوداظهاری در […]

اشتراک گذاری
10 اسفند 1399
62 بازدید
کد مطلب : 31421

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز ، مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت از آماده‌باش نیروهای این سازمان در ایام تعطیلات نوروز خبر داد.

سیدمهدی هاشمی در یازدهمین نشست هفتگی رؤسا و مدیران ستادی مناطق اهواز، شمال‌شرق و بوشهر که از طریق ویدئوکنفرانس برگزار شد، با تأکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: خوداظهاری در سامانه پایش، غربالگری و پیشگیری از شیوع بیماری کووید- ۱۹، رعایت ممنوعیت‌ها، تب‌سنجی در مبادی ورودی اداره‌ها و روزآمدکردن دستورعمل‌های بهداشتی را دستور کار قرار دهید و همه نیروها باید در ایام نوروز و تعطیلات آماده باشند.

بهرام دهقان، رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز نیز در این نشست با اعلام روند افزایشی تعداد مراجعان کووید-۱۹ نسبت به هفته‌های گذشته اظهار کرد: تعداد بیماران و مراجعه‌کنندگان به اورژانس تنفسی در نیمه دوم بهمن‌ماه بیش از ۶۰ درصد افزایش داشته است، تعداد موارد بستری در همین بازه زمانی بیش از ۴۰ درصد و تعداد بیماران بخش ICU  کووید نیز بیش از ۶۰ درصد افزایش داشته است.

وحید مالکی، رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر نیز از راه‌اندازی بخش PCR عسلویه در پایان این هفته خبر داد و گزارشی از عملکرد واحد دارویی منطقه خارک ارائه کرد.

منبع :شانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *