اخبار داغ

گزارش شرکت کنترل کیفیت هوا :کیفیت هوای تهران مطلوب است

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز ، کیفیت هوای تهران همچنان در شرایط سالم قرار دارد. غلظت ۴ آلاینده هوای تهران از میان ۶ آلاینده در حال حاضر در شرایط سالم قرار دارد و غلظت آلاینده ذرات کمتر از ۲.۵ میکرون و ۱۰ میکرون کمی بالاتر از شرایط پاک قرار گرفته است. میانگین غلظت آلاینده‌های […]

اشتراک گذاری
09 اسفند 1399
74 بازدید
کد مطلب : 30427

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز ، کیفیت هوای تهران همچنان در شرایط سالم قرار دارد. غلظت ۴ آلاینده هوای تهران از میان ۶ آلاینده در حال حاضر در شرایط سالم قرار دارد و غلظت آلاینده ذرات کمتر از ۲.۵ میکرون و ۱۰ میکرون کمی بالاتر از شرایط پاک قرار گرفته است.

میانگین غلظت آلاینده‌های هوا طی ۲۴ ساعت گذشته بر روی عدد ۷۶ قرار داشته اما این عدد هم اکنون افزایش یافته و غلظت آلاینده‌ها به عدد ۸۹ رسیده است.

سازمان هواشناسی پیش بینی کرده است که طی این هفته دمای هوا به تدریج افزایش می‌یابد و این مساله می‌تواند باعث کاهش فعالیت آلاینده ذرات در تهران شود.

بر اساس پیش بینی این سازمان و برآوردهای شرکت کنترل کیفیت هوا، شرایط هوا طی ساعات آینده همچنان در وضعیت سالم باقی خواهد ماند و بدین ترتیب تهران وارد دویست و سیزدهمین روز با هوای سالم می‌شود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *