اخبار داغ

اقدامات تل آویو برای سلب هویت اسلامی «قدس» تحریک آمیز است

مفتی مصر با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت تجاوزات مکرر رژیم صهیونیستی به «مسجدالاقصی»، درباره طرح‌های خطرناک این رژیم برای یهودی سازی قدس هشدار داد. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، «شوقی علام» مفتی مصر بیانیه ای را در خصوص تجاوزات مکرر رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی صادر کرد. وی اعلام کرد: تجاوزات شهرک‌نشینان صهیونیست به […]

اشتراک گذاری
09 اسفند 1399
75 بازدید
کد مطلب : 30774

مفتی مصر با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت تجاوزات مکرر رژیم صهیونیستی به «مسجدالاقصی»، درباره طرح‌های خطرناک این رژیم برای یهودی سازی قدس هشدار داد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، «شوقی علام» مفتی مصر بیانیه ای را در خصوص تجاوزات مکرر رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی صادر کرد. وی اعلام کرد: تجاوزات شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی محکوم است.

بر اساس این گزارش، مفتی مصر در بیانیه خود آورده است: واقعیت آن است که شهرک نشینان رژیم صهیونیستی تجاوزات خود به مسجدالاقصی را با چراغ سبز نظامیان این رژیم و تحت حمایت آنها انجام می‌دهند.

شوقی علام همچنین در بیانیه خود تأکید کرده است: رژیم صهیونیستی علاوه بر تجاوز به مسجدالاقصی، طرح های خطرناکی را به منظور یهودی سازی قدس اشغالی در دستور کار خود قرار داده است که این اقدام نیز به نوبه خود هشدارآمیز است.

مفتی مصر در ادامه این بیانیه یادآور شده است: اقدامات رژیم صهیونیستی علیه مسجدالاقصی و مقدسات فلسطینیان تحریک آمیز است و این اقدامات نشان می دهد که تل آویو به دنبال سلب هویت واقعی قدس است.

منبع : مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *