اخبار داغ

افزایش ۱۱۱ درصدی ظرفیت‌سازی گازرسانی به صنایع کرمان

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز ، مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان از افزایش ۱۱۱ درصدی ظرفیت‌سازی گازرسانی به صنایع این استان خبر داد. منوچهر فلاح گفت: امسال شاهد رشد ۱۱۱ درصدی ظرفیت‌سازی گازرسانی به صنایع نسبت به مدت مشابه سال ۹۸ بودیم و از ابتدای امسال تاکنون برای گازرسانی به صنایع ۲۴۸۰۰۰ مترمکعب بر ساعت ظرفیت […]

اشتراک گذاری
09 اسفند 1399
77 بازدید
کد مطلب : 30677

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز ، مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان از افزایش ۱۱۱ درصدی ظرفیت‌سازی گازرسانی به صنایع این استان خبر داد.

منوچهر فلاح گفت: امسال شاهد رشد ۱۱۱ درصدی ظرفیت‌سازی گازرسانی به صنایع نسبت به مدت مشابه سال ۹۸ بودیم و از ابتدای امسال تاکنون برای گازرسانی به صنایع ۲۴۸۰۰۰ مترمکعب بر ساعت ظرفیت ایجاد شده است.

به گفته وی، تاکنون ۸۹۰ صنعت شامل صنایع عمده و جزء در استان کرمان به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل شدند که ۸۳۴ صنعت جزء و ۵۶ صنعت عمده هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان تصریح کرد: عملیات گازرسانی به صنایع جزء استان نسبت به مدت مشابه پارسال ۶۵ درصد افزایش داشته است. 

فلاح افزود: تأمین انرژی از مهم‌ترین ارکان اساسی چرخه اقتصادی است و در این میان گاز از جمله تأثیرگذارترین حامل‌های انرژی است که نه‌تنها در تحول سطح اقتصادی و رفاهی جامعه نقش اساسی دارد، بلکه به لحاظ محیط زیستی نیز حائز اهمیت است. 

وی تأکید کرد: توسعه شبکه‌های گازرسانی در بخش صنعت افزون بر ایجاد ارزش افزوده، اشتغال‌زایی، صرفه‌جویی در مصرف سوخت فسیلی، مهاجرت معکوس به روستاها و توسعه و آبادانی مناطق مختلف به‌ویژه مناطق کمتر توسعه‌یافته را به ارمغان می‌آورد، همچنین گازرسانی به صنایع و واحدهای تولیدی اشتغال‌زا با هدف جایگزینی سوخت پاک و ارزان گاز با دیگر سوخت‌های فسیلی از مهم‌ترین وظایف شرکت گاز است.

منبع:شانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *