اخبار داغ

آمریکا سطح هشدار نظامیانش در عراق را افزایش داد

سطح هشدار نظامیان آمریکایی مستقر در عراق از جمله در پایگاه «البلد» از بیم اقدامات احتمالی که به تلافی حملات سوریه انجام خواهد شد؛ افزایش یافت. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، «فاکس نیوز» به نقل از دو منبع آگاه مدعی شد که ریاست کارگروه عملیات مشترک نیروهای ائتلاف بین‌المللی به اصطلاح مبارزه با داعش، […]

اشتراک گذاری
09 اسفند 1399
98 بازدید
کد مطلب : 30782

سطح هشدار نظامیان آمریکایی مستقر در عراق از جمله در پایگاه «البلد» از بیم اقدامات احتمالی که به تلافی حملات سوریه انجام خواهد شد؛ افزایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، «فاکس نیوز» به نقل از دو منبع آگاه مدعی شد که ریاست کارگروه عملیات مشترک نیروهای ائتلاف بین‌المللی به اصطلاح مبارزه با داعش، سطح هشدار امنیتی نظامیان آمریکایی مستقر در عراق را از بیم اقداماتی که احتمال می‌رود به تلافی حمله شامگاه پنجشنبه انجام خواهد شد؛ افزایش داده است.

گفته می‌شود که از همه پیمانکاران آمریکایی مستقر در پایگاه «البلد» نیز خواسته شده که حین خروج از بخش امن این تسهیلات نظامی، جوانب احتیاط را رعایت کنند.

همچنین گفته شده که در بازه زمانی ۶:۳۰ بعد از ظهر تا ۵ بامداد، طی چند روز آینده، فقط فعالیت‌های ضروری در داخل پایگاه انجام خواهد شد.

شامگاه پنجشنبه، دو فروند جنگنده اف ۱۵ آمریکا، مواضع مقاومت را در منطقه بوکمال در شرق سوریه هدف قرار دادند.

ادعا می‌شود که حمله تدارک دیده شده علیه نیروهای طرفدار ایران، به تلافی حملات هفته گذشته علیه پایگاه نیروهای آمریکایی در شهر اربیل اقلیم کردستان عراق انجام شده است.

در حالی که ایران هرگونه اتهام مبنی بر حمله به پایگاه اربیل را رد می‌کند؛ از اقدام آمریکا در نقض تمامیت ارضی سوریه نیز به شدت انتقاد و آن را تجاوزی آشکار تلقی کرد.

منبع : مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *