اخبار داغ

به ادعای سخنگوی کاخ سفید:آمریکا ظرف چند هفته روسیه را تحریم می کند

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز،به نقل از ایتارتاس، «جن ساکی» سخنگوی کاخ سفید مدعی شد که آمریکا نه ظرف چند ماه بلکه احتمالاً ظرف چند هفته آینده، تحریم های جدیدی را علیه روسیه اعمال خواهد کرد. وی در ادامه این ادعا افزود: این روند در جریان است و همانگونه که می دانید؛ علاوه بر […]

اشتراک گذاری
09 اسفند 1399
46 بازدید
کد مطلب : 30551

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز،به نقل از ایتارتاس، «جن ساکی» سخنگوی کاخ سفید مدعی شد که آمریکا نه ظرف چند ماه بلکه احتمالاً ظرف چند هفته آینده، تحریم های جدیدی را علیه روسیه اعمال خواهد کرد.

وی در ادامه این ادعا افزود: این روند در جریان است و همانگونه که می دانید؛ علاوه بر اتهام مداخله در انتخابات ۲۰۲۰، شامل تطمیع شبه نظامیان برای حمله به نظامیان آمریکایی (در افغانستان) و همچنین حمله هکری به وزارتخانه ها و نهادهای آمریکا نیز می شود.

ساکی در ادامه ادعاهای خود گفت: می خواهیم به تیم های امنیت سایبری و امنیت ملی فرصت تکمیل روند بررسی ها را بدهیم. به اقدامات روسیه به روش مناسب و در زمان مقتضی پاسخ خواهیم داد حال آنکه انتظار داریم ظرف چند هفته به جمع بندی برسیم.

ادعاهای سخنگوی کاخ سفید در حالی مطرح می شود که روسیه بارها هرگونه دخالت در نظام انتخاباتی یا حمله سایبری به نهادهای آمریکا را رد کرده و می گوید اینها بهانه جویی های احزاب داخلی آمریکا برای باج خواهی از یکدیگر آن هم به هزینه یک دشمن خارجی است.

دموکرات ها مدعی هستند که دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا از حمایت روسیه برخوردار بود حال آنکه جمهوریخواهان ادعای مشابهی را درباره دموکرات ها و علیه چین مطرح می کنند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *