اخبار داغ

مراسم تحلیف کارآموزان مرکز وکلای خوزستان با حضور حجت الاسلام مرادی رییس دادگستری خوزستان برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، پنج شنبه ۷ اسفند ۹۹ مراسم تحلیف کارآموزان مرکز وکلای قوه قضاییه استان خوزستان برگزار شد. بر همین اساس در این مراسم سرهنگ تمیمی اصل معاون سازمان بسیج حقوقدانان کشور و رییس سازمان بسیج حقوقدانان استان خوزستان، حجت الاسلام مرادی رییس کل دادگستری خوزستان و عبدالوهاب سیلاوی رییس مرکز […]

اشتراک گذاری
08 اسفند 1399
139 بازدید
کد مطلب : 30378

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، پنج شنبه ۷ اسفند ۹۹ مراسم تحلیف کارآموزان مرکز وکلای قوه قضاییه استان خوزستان برگزار شد.

بر همین اساس در این مراسم سرهنگ تمیمی اصل معاون سازمان بسیج حقوقدانان کشور و رییس سازمان بسیج حقوقدانان استان خوزستان، حجت الاسلام مرادی رییس کل دادگستری خوزستان و عبدالوهاب سیلاوی رییس مرکز وکلای استان خوزستان شرکت داشتند.

در این مراسم تحلیف ۲۶ نفر از کارآموزان مرکز وکلای خوزستان اجرا شد و این کارآموزان از پایه دوم به پایه یکم رسیده و پروانه وکالت خود را دریافت کردند.
به مناسبت روز وکیل بود
مرادی رییس کل دادگستری استان خوزستان در مراسم تحلیف کارآموزی مرکز وکلای قوه قضاییه استان خوزستان در خصوص اینکه وکالت یکی از سه شغل برتر جهان است حرف زد وکالت و قضاوت و پزشکی و بر این نظر بودند که شأنیت و منزلت این حرفه رو پاس بدارند و برای انسانیت کار کنند نه شرطی و پولی.

دکتر عبدالوهاب سیلاوی رییس مرکز وکلای قوه قضائیه استان خوزستان هم خطاب به کارآموزان وکالت که پروانه پایه یک دریافت کردند در مراسم تحلیف در خصوص اینکه وکالت شغل نیست بلکه یک حرفه است که در جهت دفاع از حقوق عامه مردم نهادینه شده و باید رسالت واقعی وکیل را پاسداری کنیم و در راستای تحقق حقوق عامه گام برداریم و سوگندی که در مراسم تحلیف خوردید باید پایبند بمانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *