اخبار داغ

نگاه صفر یا صد به نقش‌آفرینی شرکت‌های داخلی و خارجی در طرح‌های نفتی راهگشا نیست

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز ، رسش درباره طرح توسعه میدان نفتی آذر که هم‌اکنون آماده بهره‌برداری رسمی است، زمینه‌ساز گفت‌وگو درباره دیگر طرح‌های در حال اجرای شرکت مهندسی و توسعه نفت می‌شود. مدیرعامل شرکت متن از پایان ساخت خط لوله طرح انتقال نفت خام گوره به جاسک خبر می‌دهد و می‌گوید «۱۰ تا ۱۵ […]

اشتراک گذاری
06 اسفند 1399
59 بازدید
کد مطلب : 29997

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز ، رسش درباره طرح توسعه میدان نفتی آذر که هم‌اکنون آماده بهره‌برداری رسمی است، زمینه‌ساز گفت‌وگو درباره دیگر طرح‌های در حال اجرای شرکت مهندسی و توسعه نفت می‌شود.

مدیرعامل شرکت متن از پایان ساخت خط لوله طرح انتقال نفت خام گوره به جاسک خبر می‌دهد و می‌گوید «۱۰ تا ۱۵ پمپ ساخت داخل تا پایان سال تحویل طرح خواهد شد».

تورج دهقانی با تأکید بر اینکه این طرح ملی با تکیه کامل بر ظرفیت‌های ایرانی پیش می‌رود، معتقد است نباید نسبت به نقش‌آفرینی شرکت‌های داخلی و خارجی در اجرای طرح‌های صنعت نفت، نگاه صفر یا صدی داشت.

او خلع ‌ید پیمانکار چینی طرح توسعه آزادگان جنوبی را تصمیم درست و مؤثر مجموعه نفت می‌خواند و درباره هزینه – فایده احداث واحد پیش‌ساخته فرآورش نفت در این میدان مشترک توضیح می‌دهد.

به پرسشم درباره میدان‌ یادآوران پاسخ می‌دهد و با اشاره به ادامه روند نصب پمپ‌های درون‌چاهی در یاران شمالی، یادآوری می‌کند اهمیت نصب پمپ‌ها از این جهت است که در صورت موفقیت کامل، می‌توان به استفاده از آن به‌عنوان راهکاری در بعضی از دیگر از چاه‌های غرب کارون هم تکیه کرد.

منبع:شانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *