اخبار داغ

انتخاب مهندس مهدی کرمی به عنوان نماینده شرکت گروه مالی و اقتصادی دی (سهامی خاص) در هیئت مدیره سازمان بین المللی گردشگری با علایق ویژه

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، جناب آقای مهندس مهدی کرمی با حکم مدیر عامل و نایب رئیس هیئت مدیره گروه مالی و اقتصادی دی به عنوان نماینده این شرکت در هیئت مدیره سازمان بین المللی گردشگری با علایق ویژه انتخاب گردید. سازمان بین‌المللی سیتی‌وان (SITI1 International Organization) عضو وابسته سازمان جهانی گردشگری (UNWTO-World Tourism Organization)، زیر […]

اشتراک گذاری
06 اسفند 1399
93 بازدید
کد مطلب : 29905

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، جناب آقای مهندس مهدی کرمی با حکم مدیر عامل و نایب رئیس هیئت مدیره گروه مالی و اقتصادی دی به عنوان نماینده این شرکت در هیئت مدیره سازمان بین المللی گردشگری با علایق ویژه انتخاب گردید.

سازمان بین‌المللی سیتی‌وان (SITI1 International Organization) عضو وابسته سازمان جهانی گردشگری (UNWTO-World Tourism Organization)، زیر نظر سازمان ملل  و دارای ثبت جهانی به شماره «۱۳۰۵۲۱۲» در سازمان جهانی مالکیت معنوی(WIPO – World Intellectual Property Organization)  می‌باشد.

سیتی‌وان تنها سازمانی است که، بر اساس مجوزهای بین‌المللی، در ۲۲ شاخه، دارای صلاحیت گواهی‌کردن و صدور پروانه استاندارد محصول (صدور گواهی‌نامه بین‌المللی استاندارد محصولات و خدمات، استانداردهای ۱۷۰۶۵، ۱۹۹۳۳ و ۱۷۰۲۰)، در حوزه‌های کیفیت، سلامت، حلیت و اصالت، در جهان می‌باشد.

سازمان بین‌المللی سیتی‌وان، به‌عنوان تنها سازمان بین‌المللی علمی و پژوهشی در حوزه استاندارد، توسط اتحادیه بین‌المللی رؤسای دانشگاه‌ها (IAUP- International Association  of University Presidents)، به تمام اعضای اتحادیه IAUP اعلام شده است.

سیتی‌وان عضو رسمی و قانونی شورای اجرایی IAUP بوده و درحال‌حاضر با سیصد دانشگاه بین‌المللی در جهان تعامل و همکاری دارد. این سازمان ریاست منطقه‌ای خاورمیانه و آسیای مرکزی IAUP را بر عهده دارد.سازمان بین المللی سیتی وان (siti1)، اولین سازمان بین المللی در جهان است که اتحادیه بین المللی رؤسای دانشگاه ها(IAUP) مستقر در نیویورک و لندن در جولای ۲۰۱۷، این سازمان را به عنوان  اولین سازمان علمی پژوهشی در شورای اجرایی اتحادیه (IAUP) در کشور اتریش انتخاب نمود.این سازمان طی مصوبه  هشتم ژوئن ۲۰۱۸  به عضویت رسمی سازمان جهانی گردشگری سازمان ملل متحد (UNWTO) درآمده است و به عنوان تنها سازمان بین المللی در حوزه کیفیت، سلامت، حلیت و اصالت به تمام کشورهای عضو (UNWTO ) معرفی شده است.

یکی از اهداف سازمان بین المللی سیتی وان، شناسایی مدیران و کارآفرینان برجسته و فعالان اقتصادی برتر جهان و اعطای جایزه برترین به آنان می باشد. این جوایز دوسالانه و در یک مراسم با شکوه در مادرید اسپانیا به عنوان یکی از جاذبه ها پیشتاز جهان و مقر سازمان جهانی جهانگردی (UNWTO) اهدا می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *