اخبار داغ

ارسال ۶۰۰ هزار لیتر نفت سفید به مناطق زلزله‌زده سی‌سخت

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز ، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز گفت: یک محموله ۶۰۰ هزار لیتری نفت‌سفید پس از بارگیری از انبار نظامیه اهواز راهی شهر زلزله‌زده سی‌سخت در استان کهگیلویه و بویراحمد شد. نعمت‌الله نجفی در این باره گفت: این محموله با ۲۰ دستگاه نفتکش سوخت‌رسان به منطقه زلزله‌زده سی‌سخت […]

اشتراک گذاری
06 اسفند 1399
61 بازدید
کد مطلب : 30032

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز ، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز گفت: یک محموله ۶۰۰ هزار لیتری نفت‌سفید پس از بارگیری از انبار نظامیه اهواز راهی شهر زلزله‌زده سی‌سخت در استان کهگیلویه و بویراحمد شد.

نعمت‌الله نجفی در این باره گفت: این محموله با ۲۰ دستگاه نفتکش سوخت‌رسان به منطقه زلزله‌زده سی‌سخت (دنا) و روستاهای اطراف آن ارسال شده است.وی با بیان اینکه به‌دلیل شدت سرما در منطقه کوهستانی سی‌سخت، ارسال نفت‌سفید از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز همچنان ادامه دارد، گفت: تأمین مواد سوختی تا برطرف شدن کامل نیازهای ساکنان این منطقه زلزله‌زده ادامه خواهد داشت.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز ادامه داد: ذخایر نفت‌سفید انبار نظامیه اهواز در حد مطلوب است و مشکلی در تأمین کامل مواد سوختی مورد نیاز ساکنان شهر سی‌سخت و روستاهای اطراف آن وجود ندارد.

بر اساس این گزارش، تاکنون چند محموله امدادی و غذایی از هلال احمر خوزستان نیز به منطقه زلزله‌زده سی‌سخت ارسال شده و چند محموله دیگر نیز در حال آماده‌سازی برای ارسال به این منطقه است.زلزله ۵.۸ ریشتری شامگاه چهارشنبه، ۲۹ بهمن‌ماه در شهر سی‌سخت و روستاهای اطراف، به واحدهای مسکونی و تجاری منطقه خسارت‌هایی وارد کرد و ۶۲ مصدوم نیز بر جا گذاشت.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز در جریان سیلاب فروردین ۱۳۹۸ نیز ده‌ها محموله نفت‌سفید و بنزین به مناطق سیل‌زده پلدختر و معمولان استان لرستان ارسال کرد.

منبع:شانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *