اخبار داغ

بازار سرمایه قفل شد/ بورس تحت تاثیر سه اتفاق مهم

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز ، شاخص بورس امروز در ادامه روند روزهای اخیر کاهشی بود و شاخص با افت ۸ هزار واحدی روبرو شد. یک کارشناس بازار سرمایه گفت: مهم‌ترین مشکل بورس نبود نقدینگی و پول در بازار است. این دامنه نامتقارن هم به این وضعیت دامن زده و حالا سه روز است که […]

اشتراک گذاری
05 اسفند 1399
62 بازدید
کد مطلب : 29499

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز ، شاخص بورس امروز در ادامه روند روزهای اخیر کاهشی بود و شاخص با افت ۸ هزار واحدی روبرو شد.

یک کارشناس بازار سرمایه گفت: مهم‌ترین مشکل بورس نبود نقدینگی و پول در بازار است. این دامنه نامتقارن هم به این وضعیت دامن زده و حالا سه روز است که بازار قفل شده است.شاخص کل بورس تهران امروز در ابتدای ساعات معاملاتی رو به کاهش بود و در پایان معاملات با افت ۸ هزار و ۱۱۳ واحد به رقم یک میلیون و ۲۱۴ هزار و ۵۰۰ واحد رسید.همچنین شاخص کل با معیار هم‌وزن با کاهش ۱۰۷۵ واحد به رقم ۴۳۶ هزار و ۹۶ واحد رسید.

ارزش بازار در بورس تهران نیز به بیش از ۴ میلیون و ۸۲۹ هزار میلیارد تومان رسید.بیشترین اثر منفی بر افت دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای فولاد مبارکه اصفهان، سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی و صنایع پتروشیمی خلیج فارس شد و در مقابل نمادهای معاملاتی ملی صنایع مس ایران، تامین سرمایه امید و بیمه پارسیان با رشد خود مانع افت بیشتر شاخص بورس شدند.

منبع:خبرانلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *