اخبار داغ

وضعیت جزیره قشم نسبت سال های قبل متحول شده است

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز ، رییس فراکسیون مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی مجلس یازدهم گفت: با نگاهی منصفانه باید بگوییم که با اجرای پروژه های زیرساختی توسط منطقه آزاد قشم، وضعیت جزیره نسبت به سال‌های قبل متحول شده و این مسئله به وضوح قابل مشاهده است. معصومه پاشایی بهرام در دیدار […]

اشتراک گذاری
04 اسفند 1399
42 بازدید
کد مطلب : 29443

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز ، رییس فراکسیون مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی مجلس یازدهم گفت: با نگاهی منصفانه باید بگوییم که با اجرای پروژه های زیرساختی توسط منطقه آزاد قشم، وضعیت جزیره نسبت به سال‌های قبل متحول شده و این مسئله به وضوح قابل مشاهده است.

معصومه پاشایی بهرام در دیدار با مدیرعامل و معاونین سازمان منطقه آزاد قشم اظهار داشت: نظر شخصی من این است که جزیره قشم نسبت به سایر مناطق آزاد کشور شرایط ویژه ای دارد و و با اقدامات انجام شده در حوزه های زیرساختی و اقتصادی جهت رفع عقب ماندگی های سال های گذشته، در آینده نزدیک نتیجه این فعالیت ها را مشاهده خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه فرهنگ تمام داشته‌ها و هویت یک ملت است، ادامه داد: دیر بازده بودن نتایج اقدامات فرهنگی موجب می شود تا بسیاری از مدیران کشوری کمتر به این حوزه بپردازند و به سراغ کارهای زود بازده بروند، اما در منطقه آزاد قشم سیاست گذاری درست و اقدامات خوبی را در عرصه های فرهنگی شاهد هستیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در ادامه تصریح کرد: استفاده از ظرفیت های صنعت گردشگری در حقیقت فرصتی مناسب برای به معرض نمایش گذاشتن فرهنگ است و اقدامات خوبی در زمینه فعالیت های فرهنگی و بویژه حوزه گردشگری در مناطق آزاد کشور اجرایی شده است.

رییس فراکسیون مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی مجلس با بیان اینکه گردشگری بویژه در جزایر قشم و کیش یک مزیت بسیار خوب و صنعتی ارزنده جهت کمک به توسعه است، ادامه داد: باید با برنامه ریزی و مطالعه اجازه ندهیم تا صنایع غیرضرور بویژه صنایع آلاینده؛ در مناطقی که مستعد توسعه صنعت گردشگری و جذب گردشگر هستند، ایجاد شود.

منبع: خبرانلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *