اخبار داغ

محدودیت تردد در مرزها خواهیم داشت/ سفرهای نوروزی انجام می شود

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز ، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی عضو ستاد ملی مقابله با کرونا در جلسه امروز به ریاست حسن روحانی رئیس جمهور گفت:با تمهیداتی که وزارت بهداشت و وزارت گردشگری انجام می‌دهد، سفرها به‌صورت کنترل‌شده انجام خواهد شد. قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه با نزدیک شدن به ایام البیض ماه رجب، این […]

اشتراک گذاری
03 اسفند 1399
91 بازدید
کد مطلب : 28963

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز ، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی عضو ستاد ملی مقابله با کرونا در جلسه امروز به ریاست حسن روحانی رئیس جمهور گفت:با تمهیداتی که وزارت بهداشت و وزارت گردشگری انجام می‌دهد، سفرها به‌صورت کنترل‌شده انجام خواهد شد.

قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه با نزدیک شدن به ایام البیض ماه رجب، این موضوع نگران‌کننده است، در خصوص اقداماتی که در دستور کار قرارگرفته عنوان کرد: باید در ترددهای مرزی بیشتر دقت کنیم. از طرفی به‌صورت موقت در مرز محدودیت تردد خواهیم داشت. افراد باید حتماً با آزمایش در این‌طرف مرز اجازه ورود پیدا کنند. با توجه به اینکه گفته می‌شود در آن‌سوی مرز بعضاً برگه‌های آزمایش خریدوفروش می‌شود پیشنهاد داده شد تا از نیروهای ایرانی به آن‌سوی مرز اعزام کنیم که آزمایش‌های لازمه را برای تردد افراد انجام دهند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *