اخبار داغ

شبیه سازی حمله علیه ماهواره های روسی توسط انگلیس

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز،و به نقل از اسپوتنیک، ماهواره‌های چینی از تصمیم «فرماندهی فضایی انگلیس» برای انجام تمرینات نظامی جنگنده‌های «تایفون» این کشور با هدف نابود سازی ماهواره‌های دشمن فرضی در «مرز جَو» کره زمین خبر دادند. به گفته این منابع خبری، انتظار می‌رود این ماموریت‌های تمرینی با شرکت تیمی از خلبان‌های موسوم […]

اشتراک گذاری
03 اسفند 1399
79 بازدید
کد مطلب : 29007

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز،و به نقل از

اسپوتنیک، ماهواره‌های چینی از تصمیم «فرماندهی فضایی انگلیس» برای انجام تمرینات نظامی جنگنده‌های «تایفون» این کشور با هدف نابود سازی ماهواره‌های دشمن فرضی در «مرز جَو» کره زمین خبر دادند.

به گفته این منابع خبری، انتظار می‌رود این ماموریت‌های تمرینی با شرکت تیمی از خلبان‌های موسوم به «تاپ گان» برای شبیه سازی حملات احتمالی علیه ماهواره‌های مخابراتی چینی و روسی انجام شوند.

همچنین گفته می‌شود این پروازها قرار است بدون حمل موشک توسط جنگنده‌ها و در ارتفاع ۱۲ کیلومتری از سطح دریا انجام شده که البته هرگونه نبرد واقعی میان تایفون‌ها و ماهواره‌های مخابراتی می‌بایست دستکم در ارتفاع ۱۸ کیلومتری از سطح دریا صورت پذیرد.

بر اساس این گزارش، این اظهارات منابع خبری چینی پس از آن مطرح می‌شود که «مارشال مایک ویگستون» فرمانده نیروی هوایی انگلیس طی اظهارات اخیر خود اعلام کرده بود با اینکه حوزه فضا در ماموریت‌های اصلی نیروی هوایی قرار ندارد، اما غافل شدن از این حوزه سهل انگاری بوده و توانایی مقابله با تهدید ماهواره‌های مستقر در جو را از نیروی هوایی انگلیس سلب می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *