اخبار داغ

میزگرد صبح ملت برای برنامه ویژه حمایت اهالی کتاب وقلم در تهران برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه خبری صبح ملت نیوز، در جلسه شورای تحریریه صبح ملت نیوز که در دفتر تهرانِ پایگاه خبری  برگزار شد، مدیر مسئول سایت خبری صبح ملت نیوز بیان کرد: وظیفه اصلی یک رسانه حمایت از اهالی قلم و روشنفکران و پرسش گران اجتماعی است. با افتخار […]

اشتراک گذاری
30 بهمن 1399
137 بازدید
کد مطلب : 28395

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه خبری صبح ملت نیوز، در جلسه شورای تحریریه صبح ملت نیوز که در دفتر تهرانِ پایگاه خبری  برگزار شد، مدیر مسئول سایت خبری صبح ملت نیوز بیان کرد: وظیفه اصلی یک رسانه حمایت از اهالی قلم و روشنفکران و پرسش گران اجتماعی است. با افتخار  اعلام می کنم بیش از ۱۰۰ جلد کتاب  ارزشمند از  سال ۱۳۹۶ تاکنون  توسط این پایگاه خبری رونمایی و یا  معرفی شده است.
رشیدپور  افزود: خوشبختانه در تیم  تحریریه صبح ملت  بیش از ۱۰ نفر از همکاران نویسنده هستند با حداقل دو جلد کتاب منتشر شده که باعث  انگیزه بیشتر برای  فعالیت مختلف فرهنگی  در حوزه های مختلف  برای دوستان تحریریه  صبح ملت شده است. 
با افتخار تمام برخی از  کتاب های چاپ شده  صبح ملت از سال ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۹ در همایش پنجمین سالگرد صبح ملت در شهرستان  دزفول رونمایی شده و حالا شاهد این هستیم  که دو نفر از عزیزان ما برای علاقه مندان به  حوزه رسانه، کتاب های با ارزشی با نثر ساده و روان منتشر کرده اند. در ضمن جناب آقای دکتر سید فخرالدین طاهر زاده موسویان و سید محمدرضا حسینی علی آباد به تازگی کتابی (هر آنچه که بایستی از خبر و خبرنگاری دانست) منتشر کرده اند که برای این عزیزان آروزی بهترین را از خداوند منان  خواستارم.
همچنین لازم می دانم اضافه کنم که در جلسه هم اندیشی مقرر شد با حمایت و همکاری دانشگاه اصول الدین  دزفول و یک شرکت معتبر، مقدمات برگزاری  یک کنفرانس علمی  درباره معماری ایران  اسلامی در سال ۱۴۰۰ برگزار  گردد. و سه برنامه ویژه صبح ملت در ایام نوروز باستانی برنامه ریزی شده است  که امیدوارم با حمایت  مردم و نخبگان جامعه  فرهنگی خوزستان  محقق شود. 

در پایان جلسه از آقای سید محمدرضا حسینی علی آباد تقدیر و تشکر شد. 

علیرضا  نیاکان  – صبح ملت  

اسامی  نویسندگان  صبح  ملت :
دکتر عبدالامیر  مقدم نیا  با بیش از ۳۰۰ اثر چاپ شده و در حال انتشار رسمی 
علیرضا  رشنو  
نداسعادت 
مریم  مفتوح 
دکتر  سید فخرالدین   طاهر زاده  موسویان  
سید محمدرضا  حسینی علی آباد
دکتر  متینه  مقدم  
دکتر  محمد باغستانی  
علی استوان 
ثنا صمصمامی 
دکتر غلامرضا رضایی با بیش  از  10 اثر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *