اخبار داغ

ساخت فیلم کوتاه در ژانر ورزشی_دفاع مقدس در اهواز

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، پریسا مستقیم، مدیر رسانه ای فیلم کوتاه «قهرمان مثل قاسم» در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز گفت: به تازگی ساخت فیلم کوتاهی با ژانر ورزشیدفاع مقدس در شهر اهواز کلید خورد. او افزود: این فیلم کوتاه مفهومی، روایت ۴ دهه تلاش های بی […]

اشتراک گذاری
30 بهمن 1399
176 بازدید
کد مطلب : 28380

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، پریسا مستقیم، مدیر رسانه ای فیلم کوتاه «قهرمان مثل قاسم» در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز گفت: به تازگی ساخت فیلم کوتاهی با ژانر ورزشیدفاع مقدس در شهر اهواز کلید خورد.

او افزود: این فیلم کوتاه مفهومی، روایت ۴ دهه تلاش های بی وقفه کودکان و جوانان پر شور ایرانی است که با شروع انقلاب اسلامی و علی رغم مشکلات و جنگ تحمیلی توانستند قله های موفقیت را گذرانده و در جایگاه های برتر ورزشی قرار بگیرند.

مستقیم با بیان اینکه این فیلم کوتاه به کارگردانی علی و مریم رنجی، به تهیه کنندگی احسان زرشناس و علی رنجی به زودی مراحل پایانی فیلم برداری خود را پشت سر میگذارد، اظهار داشت: مدیر فیلمبرداری «قهرمان، مثل قاسم» احمد صدیقی است که پس از ساخت آمادگی دارد تا در جشنواره های مهم کشوری حضور یابد.

علی رنجی، کارگردان فیلم کوتاه «قهرمان، مثل قاسم» نیز در گفتگو با خبرنگار ما دلیل ساخت این فیلم داستانی را نمایندگی از همه جوانان پویای ایران دانست و گفت: تمام اتفاقات در گام‌های بلند یک نوجوان رقم میخورد و معنای آن نیز کوتاه نیامدن در مقابل شرایط سخت، فشار ها و دوران جنگ تحمیلی است.

او افزود: زمانی که کودکان در محلات مشغول بازی بودند، ناگهان موشکی بر سرشان فرود می آمد و آنها مجبور بودند برای حفظ جان خود دوان دوان به سمت پناهگاهی بروند، اما وقتی متوجه شدند که فشار ها با پایان جنگ نیز تمام نمی شود، تصمیم میگیرند، سرسختانه تر پا به میدان مقابله با مشکلات بگذارند.

رنجی بیان داشت: جوانی که نماینده مردم ایران است، وقتی در جنگ پای خود را از دست می دهد، پس از جنگ نیز با تلاش و پشتکار نشان میدهد که با نقص عضو می تواند در عرصه های مختلف جهانی و بین المللی از جمله پارالمپیک گام نهد و بدرخشد.

مریم رنجی دیگر کارگردان این فیلم کوتاه در گفتگو با خبرنگار ما گفت: پیش تولید این فیلم حدود ۲ ما به طول انجامید تا همه کارها به شکلی منظم و هماهنگ شده به پیش برود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *