اخبار داغ

آخرین وضعیت اعزام‌های قرآنی به خارج از کشور بررسی شد

در جلسه کمیته اعزام قاریان آخرین وضعیت اعزام‌های قرآنی به خارج از کشور با حضور سیدعلی سرابی دبیر کمیته اعزام و مهدی قره شیخلو رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه بررسی شد. به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز وبه نقل ازخبرگزاری مهر، جلسه کمیته اعزام و دعوت از قاریان قرآن کریم با حضور […]

اشتراک گذاری
30 بهمن 1399
87 بازدید
کد مطلب : 28184

در جلسه کمیته اعزام قاریان آخرین وضعیت اعزام‌های قرآنی به خارج از کشور با حضور سیدعلی سرابی دبیر کمیته اعزام و مهدی قره شیخلو رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز وبه نقل ازخبرگزاری مهر، جلسه کمیته اعزام و دعوت از قاریان قرآن کریم با حضور اعضا برگزار شد. در این جلسه که سیدعلی سرابی دبیر کمیته اعزام، مهدی قره شیخلو رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، مهدی زارع بی‌عیب مدیر کل بین‌المللی تبلیغ سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، علی‌اکبر حشمتی عضو کمیته و محمدتقی میرزاجانی مسئول دبیرخانه کمیته اعزام حضور داشتند موضوع اعزام کاروان قرآنی به حج سال ۱۴۰۰ مطرح شد و تصمیم‌گیری نهایی در این خصوص به اعلام نظر قطعی بعثه مقام معظم رهبری در امور حج و زیارت در خصوص وضعیت حج تمتع سال آینده، موکول گردید.

در بخش دیگری از جلسه، موضوع نحوه تعیین نمایندگان کشورمان جهت شرکت در مسابقات بین‌المللی پیش‌رو مورد بحث و بررسی قرار گرفت که مقرر گردید با توجه به محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا و متعاقب آن لغو غالب مسابقات بین‌المللی در سال جاری، همچنین تراکم برگزیدگان دو دوره مسابقات سراسری، در اولین فرصت، آزمون انتخابی بین قاریان و حافظان ممتاز مسابقات سراسری در سال‌های ۹۸ و ۹۹ برگزار گردد و منتخبین به عنوان نماینده کشورمان جهت شرکت در مسابقات بین‌المللی معرفی شوند.

به منظور جلوگیری از تضعیف جریان اعزام اساتید، قاریان، حافظان و گروه‌های تواشیح به خارج از کشور هم مقرر گردید این حرکت مبارک با پشتیبانی بهتر دنبال شود، اگرچه در شرایط فعلی امکان اعزام فراهم نباشد اما لازم است این برنامه‌ها حداقل به صورت مجازی دنبال گردد.

در همین راستا برای تقویت بنیه اعزام‌های تبلیغی که پس از رفع محدودیت‌های کرونایی می‌تواند کماکان به عنوان یک اقدام ترویجی بسیار مؤثر و کم هزینه تلقی شود نیز بنا شد دبیر کمیته اعزام و مدیرکل بین‌المللی تبلیغ، رایزنی‌های لازم را با اشخاص حقیقی و حقوقی ذی‌ربط انجام دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *