اخبار داغ

خواهشمندم روی لینک زیر کلیک نکنید!

خواهشمندم روی لینک زیر کلیک نکنید! بله نمونه مشابه این جملات در فضای مجازی زیاد دیده میشود . شگرد بالا بردن سئو سایت ازجمله روش‌هایی است که با انجام تبلیغات گسترده در فضای مجازی شروع شده است و آگهی‌هایی با مضمون بالا بردن سئو سایت می‌تواند مدیران سایت‌ها را ترغیب به پیگیری موضوع کند و زمینه را برای […]

اشتراک گذاری
29 بهمن 1399
210 بازدید
کد مطلب : 28023

خواهشمندم روی لینک زیر کلیک نکنید! بله نمونه مشابه این جملات در فضای مجازی زیاد دیده میشود . شگرد بالا بردن سئو سایت ازجمله روش‌هایی است که با انجام تبلیغات گسترده در فضای مجازی شروع شده است و آگهی‌هایی با مضمون بالا بردن سئو سایت می‌تواند مدیران سایت‌ها را ترغیب به پیگیری موضوع کند و زمینه را برای کلاهبرداری از مدیران سایت‌ها فراهم آورد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز به کارگیری تکنیک های سئو (بهینه سازی سایت برای موتورهای جست وجو) برای انجام موثر تبلیغات یک روش متداول در دنیاست. سئو سایت را می توان مجموعه روش هایی برای تغییر استراتژیک وب سایت ها و بالا بردن رتبه آن ها در موتورهای جست وجو دانست، که هرچه این رتبه بالاتر باشد در صفحات اولیه موتورهای جست وجو قرارگرفته و میزان بازدید از سایت بیشتر خواهد شد.

همچنین نقش تبلیغات در شکل گیری و رونق یک کسب وکار بسیار مهم بوده و انجام تبلیغات گسترده و مناسب می تواند تضمین کننده ادامه فعالیت و درآمدزایی بالا باشد. به همین دلیل برخی از افراد سودجو از این قابلیت سوءاستفاده کرده و با انجام تبلیغات کاذب سعی می کنند کاربران را فریب داده و فعالیت های مجرمانه خود را دنبال کنند.

شگرد بالا بردن سئو سایت ازجمله روش هایی است که با انجام تبلیغات گسترده در فضای مجازی و به خصوص شبکه های اجتماعی شروع شده است و آنطور که پلیس فتا هشدار می دهد، می تواند زمینه را برای کلاهبرداری از مدیران سایت ها فراهم آورد. بنابراین هر آگهی با مضمون بالا بردن سئو سایت می تواند مدیران سایت ها را ترغیب به پیگیری موضوع کند. بنابراین مدیران و گردانندگان سایت ها باید با دقت بیشتری نسبت به این گونه تبلیغات برخورد کنند.

سرقت اطلاعات از مهم ترین اهداف مجرمان سایبری و یکی از شگردهای جمع آوری اطلاعات کاربران، سایت های فیشینگ است. رصد فضای مجازی سایت هایی جعلی را نشان می دهد که برای ارائه خدمات به کاربران، اطلاعات حساب افراد را جمع آوری و از این اطلاعات سوءاستفاده کرده یا آن را در اختیار دیگران قرار می دهند.

ارسال لینک های جعلی و هدایت کردن قربانیان به صفحات فیشینگ از مهم ترین شگردهای مجرمانه برای سرقت اطلاعات مالی و هویتی کاربران به شمار می رود. به همین دلیل پلیس فتا هشدار می دهد که کاربران نباید به هیچ عنوان فریب این گونه تبلیغات و آگهی های اغواکننده را بخورند.

کارشناسان امنیتی حوزه فناوری اطلاعات هم بارها درباره فیشینگ هشدار داده اند. اگر بخواهیم در برابر تهدیدات سایبری ایمن باشیم، باید موارد امنیتی را رعایت کنیم. یکی از موارد امنیتی این است که هوشیار باشیم، هر ایمیلی را باز نکرده و روی هر لینکی کلیک نکنیم، آدرس سایت ها را دقیق چک کنیم که همان آدرس مورد نظر باشد، زمانی که یک سایت ما را به مرحله پرداخت هدایت می کند، دقت کنیم که مثل همان نوشته شده باشد.

مدیران و گردانندگان سایت ها باید دقت کنند که محبوبیت شان از دید مخاطبین بر اساس پارامترهایی مانند میزان مدت زمان مشاهده سایت، کامل بودن سایت، لینک دهی دیگران به سایت و اقداماتی از این قبیل سنجیده می شود و در انتها بر اساس پالایش های انجام شده، رتبه سایت شما مشخص می شود و بایستی مراقب تبلیغات دروغین در این زمینه بود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

7 پاسخ به “خواهشمندم روی لینک زیر کلیک نکنید!”

  1. E گفت:

    مطلب بسیار عالی بود، مرسی که به این نکات اشاره میکنید، بسیاری از افراد از این طریق سرمایه ی اندک خود را از دست داده اند.

  2. امیر گفت:

    واقعا عالی بود، ممنون

  3. A گفت:

    بهترین عنوانی که میشد برای متن انتخاب کرد رو انتخاب کردید، درود بر شما

  4. Nill گفت:

    خیلی ممنون برای روشنگری از یک حقیقت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *