اخبار داغ

باید مأموریت حاکمیتی به گروه‌های جهادی داده شود تا مشکل دولتها را حل کنند.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز حمید رضا اکبری مدیر گروه جهادی شهید همت خوزستان در دیدار از بخش خنافره و بازدید میدانی از مشکلات روستاهای این بخش گفت: در راستای تحقق مأموریت‌های حاکمیتی نیروهای جهادی اتفاقی که باید بیفتد این است که نیروهای جهادی برای خودشان مأموریت حاکمیتی تعریف کنند و از انجام کارهای […]

اشتراک گذاری
29 بهمن 1399
114 بازدید
کد مطلب : 28035

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز حمید رضا اکبری مدیر گروه جهادی شهید همت خوزستان در دیدار از بخش خنافره و بازدید میدانی از مشکلات روستاهای این بخش گفت: در راستای تحقق مأموریت‌های حاکمیتی نیروهای جهادی اتفاقی که باید بیفتد این است که نیروهای جهادی برای خودشان مأموریت حاکمیتی تعریف کنند و از انجام کارهای روزمره بپرهیزند.
ما می توانیم حوزه شبکه ی مشاغل خانگی را سامان دهیم وبا برنامه هایی که داریم جهش اقتصادی که مد نظر حضرت آقا است را سامان بخشی کنیم.

این کارشناس اداره کل بحران خوزستان ادامه داد : بخش خنافره دچار بحران بی آبی و محرویت های متعدی است که با همت دهیاران و مساعد قرارگاه محرومیت زدایی مستقر در استان این مشکل به آسانی مرتفع خواهد شد. نامبرده خطاب به بخشدار گفت: دولتی ها اگر بخودشان بیایند و نگاهی جهادی داشته باشند.مادیگردر استان زر خیر خوزستان با این همه مشکل محرومیت ها روبرو نبودیم.
وی ادامه داد: جهادی‌ها نباید منتظر دولت‌ها باشند . ناکارآمدی دولتها فرصتی عالی برای رشد فعالیت‌های جهادی می باشد ، وی خاطر نشان کرد: مطالبه گری سر جایش باید باشد اما این هم که منتظر باشیم تا دولت اقدامی بکند، اشتباه است و باید به سراغ کارهای عظیم و حاکمیتی رفت.
وی در پایان گفته هایش بیان کرد:انبوهی از ظرفیت‌های مغفول در مناطق محروم وجود دارد.که باید با کار جهادی بهسازی شوند. مسولین نباید گروه های جهادی را کم ظرفیت حساب کنند. گروه های جهادی بازوی توانمند نظام و انقلاب هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *