اخبار داغ

مدیر کل آموزش و پرورش بوشهر:نبود تبلت باعث ترک تحصیل هیچ دانش‌آموزی در استان بوشهر نشده است

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز ، علیمراد کرمی صبح سه‌شنبه در نشست با مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا یکی از نیازهای اساسی دانش‌آموزان دسترسی به گوشی یا تبلت بود که برخی از دانش‌آموزان فاقد امکانات لازم بودند. وی با اشاره به شناسایی ۱۰ هزار دانش آموز نیازمند […]

اشتراک گذاری
28 بهمن 1399
175 بازدید
کد مطلب : 27471

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز ، علیمراد کرمی صبح سه‌شنبه در نشست با مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا یکی از نیازهای اساسی دانش‌آموزان دسترسی به گوشی یا تبلت بود که برخی از دانش‌آموزان فاقد امکانات لازم بودند.

وی با اشاره به شناسایی ۱۰ هزار دانش آموز نیازمند و فاقد تبلت و یا گوشی هوشمند در استان بوشهر افزود: بیش از ۷۰ درصد این افراد صاحب تبلت و یا گوشی هوشمند شدند و ۳۰ درصد دیگر یا مشکل تبلت آنها از قبل توسط خیران و بستگان خانواده حل شد و یا تلاشی برای دریافت آن نداشتند.

کرمی بیان کرد: چهار هزار و ۵۰۰ دستگاه تبلت توسط کمیته امداد استان، هزار تبلت از طریق سرانه آموزشی و خیران، ۵۰۰ دستگاه توسط مرکز آمار ایران، ۲۴۳ دستگاه با مشارکت سازمان استثنایی و ۲۰۰ دستگاه توسط بانک ملی تأمین شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به تأمین تبلت آموزشی برای همه دانش‌آموزان استثنایی استان بوشهر بیان کرد: در استان مشاهده نشده که دانش‌آموزی بخاطر نبود تبلت اقدام به ترک تحصیل کند.

وی اضافه کرد: در این زمینه چنانچه دانش‌آموزی نیز به دلیل نداشتن تبلت تصمیم به ترک تحصیل داشته باشد نیز به هر شکلی که شده نیاز وی برطرف خواهد شد.

کرمی به همکاری با کمیته امداد در خصوص رسیدگی و رفع مشکلات بیشتر دانش آموزان نیازمند اعلام آمادگی کرد و گفت: برای راه اندازی مراکز نیکوکاری در سطح مدارس دارای ظرفیت استان و همچنین مشارکت در طرح جشن نیکوکاری پایان سال آماده همکاری هستیم.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *