اخبار داغ

صهیونیست‌ها بیش از ۲۷۰ خانه متعلق به فلسطینیان را تخریب کردند

آخرین گزارش ها حاکی از آن است که رژیم صهیونیستی طی سال گذشته میلادی بیش از ۲۷۰ خانه متعلق به فلسطینیان در اراضی اشغالی را تخریب کرده است. به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، رژیم صهیونیستی در راستای گسترش شهرک سازی ها در اراضی اشغالی، سال گذشته نیز تعداد زیادی از منازل متعلق به شهروندان فلسطینی […]

اشتراک گذاری
28 بهمن 1399
126 بازدید
کد مطلب : 27621

آخرین گزارش ها حاکی از آن است که رژیم صهیونیستی طی سال گذشته میلادی بیش از ۲۷۰ خانه متعلق به فلسطینیان در اراضی اشغالی را تخریب کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، رژیم صهیونیستی در راستای گسترش شهرک سازی ها در اراضی اشغالی، سال گذشته نیز تعداد زیادی از منازل متعلق به شهروندان فلسطینی را تخریب کرد.

بر اساس این گزارش، آخرین اخبار حاکی از آن است که صهیونیست‌ها در سال ۲۰۲۰ میلادی به تخریب ۲۷۷ خانه متعلق به فلسطینیان، اقدام کردند. تخریب‌ها عمدتاً در کرانه باختری و قدس اشغالی انجام شده است.

افزون بر این، رسانه‌های فلسطینی همچنین گزارش داده اند که رژیم صهیونیستی از سال ۲۰۰۶ تا سال ۲۰۲۰ میلادی در مجموع نزدیک به ۲ هزار خانه متعلق به فلسطینیان را تنها در کرانه باختری تخریب کرده است.

سیاست خصمانه تخریب منازل فلسطینیان در اراضی اشغالی با هدف گسترش شهرک سازی ها در این اراضی صورت می‌پذیرد. توسعه شهرک سازی ها در اراضی اشغالی فلسطینیان در حالی همچنان ادامه دارد که جامعه جهانی هیچ تلاشی برای متوقف ساختن این اقدام خصمانه و غیر قانونی صهیونیست‌ها انجام نمی‌دهد.

علیرغم اینکه قطعنامه‌های بین المللی شهرک سازی ها را غیرقانونی معرفی کرده‌اند اما تاکنون هیچ اقدام عملی برای جلوگیری از احداث واحدهای جدید صهیونیست نشین صورت نگرفته است.

منبع : مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *