اخبار داغ

سعید الحریری با معاون وزیر خارجه روسیه رایزنی کرد

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، سعد الحریری» نخست وزیر مأمور تشکیل کابینه جدید لبنان با «میخائیل بوگدانوف» معاون وزیر خارجه روسیه دیدار و گفتگو کرد. دو طرف در خصوص روند تشکیل کابینه لبنان رایزنی کردند. بر اساس این گزارش، طرف‌های روسی و لبنانی در جریان دیدار مذکور همچنین در خصوص راهکارهای تقویت روابط مسکو […]

اشتراک گذاری
28 بهمن 1399
80 بازدید
کد مطلب : 27369

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز،

سعد الحریری» نخست وزیر مأمور تشکیل کابینه جدید لبنان با «میخائیل بوگدانوف» معاون وزیر خارجه روسیه دیدار و گفتگو کرد. دو طرف در خصوص روند تشکیل کابینه لبنان رایزنی کردند.

بر اساس این گزارش، طرف‌های روسی و لبنانی در جریان دیدار مذکور همچنین در خصوص راهکارهای تقویت روابط مسکو و بیروت در زمینه‌های مختلف بحث و تبادل نظر کردند. حریری بر عزم لبنان برای خرید واکسن کرونا از روسیه تأکید کرد.

پیشتر روزنامه لبنانی «البناء» با انتشار مطلبی اعلام کرده بود: تاکنون هیچگونه تغییری در رفتارهای الحریری در خصوص تشکیل کابینه مشاهده نشده است. الحریری تلاش خود را به کار بسته است تا امیدها برای تشکیل کابینه جدید لبنان را از بین ببرد. او همچنان بر تک روی در روند تشکیل کابینه اصرار می ورزد.

روزنامه البناء همچنین عنوان کرده است: به طور کلی می‌توان گفت که رفتارهای الحریری در زمینه تشکیل کابینه جدید تحریک آمیز است و او تلاش دارد تا طبق طرح فرانسه در این زمین حرکت کند.

منبع:النشره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *