اخبار داغ

جلسه هیات نظارت بر انجمن های علمی دانشگاه محقق اردبیلی با حضور اعضای مجمع دبیران دانشگاه برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، در این جلسه که با حضور دکتر فنی اصل، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و جناب آقای دکتر داود سیف زاده، سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه برگزار شد، مروری بر فعالیت های پر بار و پر شمار انجمن های علمی دانشگاه انجام شد. در این جلسه دکتر سیف […]

اشتراک گذاری
28 بهمن 1399
174 بازدید
کد مطلب : 27925

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، در این جلسه که با حضور دکتر فنی اصل، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و جناب آقای دکتر داود سیف زاده، سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه برگزار شد، مروری بر فعالیت های پر بار و پر شمار انجمن های علمی دانشگاه انجام شد.

در این جلسه دکتر سیف زاده به تشریح دستاورد های قابل توجه دانشگاه محقق اردبیلی در زمینه ی رتبه بندی وبومتریک پرداختند، و دبیران انجمن ها نیز قول مساعد همکاری بیشتر جهت ارتقای جایگاه دانشگاه در این رتبه بندی بین المللی را دادند.

در ادامه این جلسه جناب آقای دکتر معراج شرری به تشریح برنامه های آتی دانشگاه از جمله طرح های آکادمی مهارت، مربی شو و طرح کشوری کمند پرداختند. در انتهای این قسمت ایشان سامانه جامع مدیریت امور فرهنگی دانشگاه موسوم به پلینک را نیز رونمایی کردند. ایشان این سامانه را حاصل زحمات کارشناسان انجمن های علمی دانشگاه عنوان کردند.

در انتهای این جلسه احکام اعضای مجمع دبیران دانشگاه، و دبیران دانشکده ها توسط جناب آقای دکتر فنی اصل تقدیم آنها گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *